مردی که زورکی از بیمارستان مرخص شد (+عکس)

بصیر، با اینکه بیشتر مردم دوست دارند حتی یک روز از عمرشان را در بیمارستان سپری نکنند، اما یک مرد ۵۵ ساله چینی با وجود سالم بودن حاضر به ترک بیمارستان بعد از سه سال نبود.

این بیمار که به هیچ وجه حاضر به ترک بیمارستان نبود با حکم دادگاهی در چین مجبور شد با زندگی در بیمارستان خداحافظی کند. این مرد برای اینکه ماموران نتوانند وی را از تخت بیمارستان جدا کنند خودش را به تخت زنجیر کرده بود. در نهایت ماموران پلیس مجبور شدند قفل ها را ببرند و وی را با اجبار از بیمارستان بیرون کنند.

مردی که زورکی از بیمارستان مرخص شد

آقای چن در آگوست۲۰۱۱ به خاطر جراحت در یک حادثه در این بیمارستان بستری شد اما بعد از سه سال همچنان خوب شدنش را کتمان می کند و می گوید که هنوز پاهایش تیر می کشد آنقدر که وی هنوز قادر به صاف نگه داشتن آنها نیست به طوری که مجبور بوده در بیمارستان بماند و عروسی پسرش نرود.

آقای چن در طول سه سال گذشته هرگز بیمارستان را حتی به خاطر حمام رفتن هم ترک نکرده است. آزمایش های گرفته شده از وی نشان می‌دهد که وی کاملا سالم است. با اینکه در سال ۲۰۱۲ درمانش متوقف شد اما اصرار داشت که همچنان زندگی اش را در بیمارستان ادامه دهد تا اینکه دادگاه برای بیرون انداختنش مجبور شد از وی شکایت کند.

گزارش ها حاکی از آن است که وی به خانه اش بازگشته است، اما هیچ بعید نیست که برای بازگشت به بیمارستان بلایی سرخودش بیاورد.

مردی که زورکی از بیمارستان مرخص شد
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا