رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار خبر داد:

عرضه مواد محترقه در محل کسب، قاچاق محسوب می‌شود

بصیر، روح الله ناصحی، در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: عرضه مواد محترقه در واحدهای صنفی ممنوع است و در صورت مشاهده به عنوان کالای قاچاق محسوب می‌شود که با فروشندگان برابر قانون برخورد به عمل می‌آید.

وی با بیان اینکه نتایج ارزیابی تیم کارشناسی از وضعیت قیمت‌گذاری در واحدهای و صدور فاکتور در این شهرستان راضی نیستیم، تصریح کرد: از تمامی روستاهای اتحادیه‌های زیرپوشش اتاق اصناف می‌خواهیم به قیمت‌گذاری و صدور فاکتور در واحدهای صنفی اطلاع‌رسانی کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار خاطرنشان کرد: درج نکردن قیمت و عدم صدور فاکتور فروش از تخلفات صنفی محسوب می‌شود و بر اساس قانون نظام صنفی با آن برخورد می‌شود.

ناصحی در زمینه طرح نظارتی موروز سال ۹۴، اظهار داشت: ما در این طرح به دنبال کنترل و نظارت بر وضعیت بازار خدمات و در مرحله‌های تامین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت با توجه به افزایش تقاضای عمومی مردم در روزهای پایانی سال هستیم.

وی از نظارت ویژه بر تامین و توزیع قیمت میوه و مرکبات به ویژه پرتقال و سیب در طرح تنظیم بازار و میوه‌های پرمصرف ایام خبر داد و اظهار داشت: ایجاد زمینه مناسب برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از تخلات احتمالی و رسیدگی فوری و کارشناسی به کایات و گزارش‌های مردمی از اهداف طرح نوروزی است.

ناصحی با بیان اینکه این طرح، از تاریخ ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده برگزار می‌شود، اظهار داشت: از طریق دستگاه‌های مختلف اتاق اصناف و اتحادیه‌‌ها، این طرح اطلاع‌رسانی و اهداف تشریح، چگونگی و نحوه اجراء و رسیدگی به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی از سوی مسئولان اقدام می‌شود.

وی گفت: کالاهای شامل البسه و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، خواربار و شیرینی‌جات، لبنیات، گوشت، مرغ، گاو، ماهی، قند، شکر، روغن نباتی و برنج از کالاهایی است که روی آنها نظارت می‌شود.

ناصحی ادامه داد: علاوه بر آن نظارت بر عملکرد انبارها، سردخانه‌ها، میادین میوه و تره‌بار و نمایشگاه مستقیم عرضه کالا نیز صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا