تغییر قواعد بازی ساعت‌های هوشمند با “نپتون دو”

بصیر، ساعت های هوشمند یکی از جریان های اصلی دنیای فناوری در سال گذشته میلادی بودند و روند رو به رشد آن همچنان ادامه دارد. با این وجود، به نظر می رسد شرکت نپتون قصد دارد شیوه فکر کردن کاربران درباره کل این بخش را تغییر دهد.

تغییر قواعد بازی ساعت‌های هوشمند با نپتون دو

 این شرکت با معرفی گجت ۷۹۸ دلاری “نپتون دو” (Neptune Duo) که با یک نمایشگر جیبی همراهی می شود قصد دارد هوشمندی ساعت های هوشمند را هرچه بیشتر افزایش دهد. گجت همراه نپتون دو را می توان نسخه ای کم هوش‌تر از موبایل هوشمند کاربر دانست که یک نمایشگر بزرگ و عمر باتری بیشتر را برای ساعت هوشمند فراهم می کند.

تغییر قواعد بازی ساعت‌های هوشمند با نپتون دو

بخش دستبند نپتون دو که “هاب” نامیده می شود هر آن چه یک موبایل هوشمند عادی از آن برخوردار است را ارائه می کند و با گجتی ۵ اینچی به نام “پاکِت” که در جیب کاربر قرار می گیرد، جفت می شود. به گفته “سایمون تیان”، خالق نپتون دو، این ترکیب تغییر روشی که ما با فناوری های پوشیدنی تعامل داریم را با تکیه بر ارائه قابلیت های اصلی روی مچ دست به جای استفاده از موبایل هوشمند مد نظر قرار داده است.

تغییر قواعد بازی ساعت‌های هوشمند با نپتون دو

در شرایطی که ساعت های هوشمند فعلی در تلاش برای اجرای اپلیکیشن ها روی نمایشگرهایی کوچک هستند، نپتون این ایده را دنبال می کند که مردم در آینده ترجیح می دهند بیشتر وظایف تلفن همراه خود را روی مچ های دستشان انجام دهند و موبایل هوشمند را در جیب نگه دارند.

نپتون هاب از سیستم عامل اندوید سود می برد و به نمایشگر ۲٫۴ اینچی، پردازنده چهار هسته ای و جی‌پی‌اس مجهز شده است. این ساعت هوشمند از بلوتوث، وای فای، ان‌اف‌سی و شبکه های ارتباطی ۳G و ۴G نیز پشتیبانی می کند. به گفته نپتون، کاربر با استفاده از این دستگاه می تواند به برقراری تماس تلفنی، ارسال و دریافت پیام ها و نگاهی گذرا به اعلان ها به طور مستقیم روی مچ دست خود اقدام کند.

تغییر قواعد بازی ساعت‌های هوشمند با نپتون دو

از سوی دیگر، پاکِت به نمایشگری با وضوح ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی مجهز شده و به عنوان یک مانیتور خارجی برای هاب عمل می کند. پاکِت امکان عکسبرداری، تایپ ایمیل و انجام بازی در سطحی بزرگتر را فراهم می کند.

تغییر قواعد بازی ساعت‌های هوشمند با نپتون دو

یکی دیگر از جنبه های جالب توجه نپتون دو باتری آن است. کاربر می تواند از نیروی باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی پاکِت برای شارژ باتری ۱۰۰۰ میلی آمپر ساعتی هاب استفاده کند و به گفته شرکت نپتون هر دو باتری به همراه هم می توانند در حالت استفاده عادی چند روز دوام بیاورند. البته نه تنها معنی استفاده عادی نامشخص است بلکه مدت زمان عمر باتری هاب زمانی که پاکت را به همراه ندارید نیز کاملا مشخص نیست.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا