ادعای جدید از مشغول به‌کار شدن بسیاری از جوانان مازندرانی/این آمارها از نگرانی خانواده‎ها نمی‎کاهد!

بصیر، علیرضا یونسی رستمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، بعدازظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش مازندران در باشگاه فرهنگیان ساری با اعلام اینکه در دهه فجر امسال ۱۳۰۰ پروژه با اعتبار بیش از ۶۴۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید، گفت: با راه‌اندازی این پروژه‌ها بسیاری از جوانان مازندرانی مشغول به‌کار شدند.

به گزارش بلاغ، اگر نگاهی به آینه آمار و پروژه‌های افتتاح‌شده در دهه فجر بیندازیم، درمی‌یابیم که عمده این پروژه‌ها، پروژه‌های خدماتی و عمرانی بود، حال چگونه و به چه‌شکلی این پروژه‌ها اشتغال ایجاد کردند، ما خود هم نمی‌دانیم و جناب معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران لازم است آمار بخشی از اشتغال‌ ایجادشده را ریز و واضح بیان کنند تا مردم به دستاوردها و زحمات دولت‌مردان پی ببرند.

مردم بسیاری از شهرهای مازندران واقعاً نمی‎دانند و برای آنها ملموس نیست که این اشتغال‌زایی در کجا، به چه تعداد و در چه مناطقی ایجاد شده است.

همچنین منظور جناب معاون از به‌کار بردن واژه «بسیار» باید شفاف شود، آیا این واژه در جمله «بسیاری از جوانان مازندرانی»، به معنای این است که عمده جوانان این استان در دهه فجر مشغول به‎کار شدند؟ اگر این است، پس چرا با اعتماد به‎نفس کامل، آمار دقیق نمی‎دهید؟!

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا