انتصاب حاشیه‌ساز در مهم‌ترین دستگاه فرهنگی مازندران/مردم این انتصاب را به‌حساب استاندار می‌نویسند

بصیر، خبر تأییدشده از تغییر قریب‌الوقوع مدیرکل یکی از مهم‌ترین دستگاه‌های فرهنگی مازندران خبر می‌دهد که اعلام غیررسمی نام جایگزین وی، بسیار نگران‌کننده و در خور دخالت مستقیم استاندار حاشیه‌گریز این استان به‎منظور پیشگیری از پیامدهای منفی این انتصاب است.

هرچند عملکرد مدیرکل کنونی دستگاه فرهنگی یادشده جای نقد دارد ولی با توجه به امکانات، شرایط، اعتبارات، وقت‌گذاری و …، کارنامه متوسطی پیش‌روی قضاوت‌کنندگان قرار دارد که اگر قرار بر رفع نواقص گذشته و تقویت نقاط قوت قبلی و افزایش سطح کارآمدی و ارتقای تعاملات با اصحاب فرهنگ و هنر باشد، قطعاً فردی باید جایگزین شود که توانایی تأمین انتظارات به حق مردم و نخبگان را داشته باشد.

متأسفانه این بار نیز لایه پنهان تصمیم‌ساز و تندروی اصلاح‌طلبان، گزینه‌ای را که دارای سوابق کاملاً ناموفق و حاشیه‌سازی‌های ماهرانه جناحی است، برای این دستگاه حساس فرهنگی مازندران برگزیده که بدون تردید برای استان مظلوم مازندران بسیار پرهزینه خواهد بود.

استان به‎غایت فرهنگی مازندران با پشتوانه دینی مردمان ولایی، که روحانیت انقلابی آن بر تارک دین‌محوری کشور می‌درخشد، و استاندار سخت‌کوش و حاشیه‌گریزی که فقط به کار می‌اندیشد و عمیقاً نیازمند مدیرانی متدین و کاربلد با سوابقی درخشان و همانند خود، حاشیه‌گریز است، نباید در قبال گزینش‌های افراطی بی‌تفاوت باشد.

مردم و خواص دین‌دار استان مازندران، اینگونه انتصابات را به حساب استاندار می‌نویسند و از او مطالبه عملکرد صحیح در همه حوزه‌ها به‎ویژه حوزه استراتژیک فرهنگ را خواهند داشت؛ چرا که تاکنون انتصابات جناحی، آسیب‌های جبران‌ناپذیری را به مازندران عزیز تحمیل کرده که منزوی کردن و عدم استفاده از گران‌سنگ‌ترین نیروی انسانی این استان از زمره نگاه‌های فوق‌العاده جناحی این روزهای مازندران است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا