مثلا ما خیلی خوش نامیم! / خانواده سه کشته چپل هیل محاکمه شوند!

بصیر، در راستای اینکه رسانه های غربی و ایضا آمریکایی خیلی بیطرف و همچنین آزاد و خیلی هم باانصاف هستند(!) تصمیم گرفتیم نگاهی داشته باشیم به نحوه بازتاب برخی اخبار از سوی آنها!

اصل خبر: سه دانشجوی مسلمان توسط یک آمریکایی افراطی کشته شدند.

***

کمبود جای پارک و راه های برون رفت از آن

کارشناس بی بی چهل: فرد مهاجم اعصاب نداشته! اون ۳ نفر باید این رو درک می کردن و اینقدر سر به سرش نمی ذاشتن! طبق شنیده های ما دعواشون از کمبود جای پارک خودرو شروع شده …اوه! گفتم کمبود جای پارک خودرو! … از اونجایی که ما یک رسانه خیلی بی طرف و آزاد هستیم از همینجا آمادگی خودمون رو در خصوص پاسخگویی شهرداری آمریکا در خصوص معضل کمبود جای پارک خودرو اعلام می کنیم و این حق رو برای ایشون قائل هستیم که بیان پشت خط و در مورد اینکه آیا آمریکا با کمبود جای پارک مواجه هست یا خیر، صحبت کنن!

مجری: بله! اگه میشه در خصوص “کمبود جای پارک و راه های برون رفت از آن” توضیح بیشتری بدید!

***

محاکمه به دلیل ورود غیرقانونی به پارک!

کارشناس رادیو پارسال: این اتفاق در یک پارک رخ داد! فرد مهاجم یک ورزشکار بود و داشت بصورت قانونی تمرین تیراندازی می کرد؛ اما این ۳ نفر بصورت غیرقانونی در این پارک ورزش می کردند که یکهو اشتباهی تیر به آن ها اصابت کرد! البته ما شواهدی داریم که تیرها به این سه نفر نخورده، بلکه این سه نفر خودشون رو به تیرها زدن!

مجری: به نظرتون بهتر نیست حالا که این سه نفر فوت شدن؛ خانواده هاشون رو به خاطر ورود غیرقانونی این سه نفر به پارک محاکمه کنیم؟!

***

بالاخره همه عصبی می شوند دیگر!

کارشناس یورو فیوز: فرد مهاجم خاطره خوبی از دندان پزشک ها نداشته؛ صبح روز حادثه جلوی در یک دندان پزشکی خودرویش را پارک کرده بود و بعد از اتمام عصب کشی دندان هایش، مشاهده می کند یک نفر خودرویش را خط انداخته! همون موقع عصبی شده و تفنگش را برداشته و این ۳ نفر، که دو نفرشان دانشجوی دندان پزشکی هستند را کشته است. بالاخره همه عصبی می شوند دیگر! نباید زیاد سخت گرفت!

مجری: در خصوص اینکه چطوری خشم خودمون رو کنترل کنیم تماسی داریم با یکی از روانپزشکان!

***

الکی! مثلا ما خیلی خوش نامیم!

کارشناس عربده آمریکا: بر اساس اخبار و اطلاعاتی که اخیرا به دست سرویس های جاسوسی آمریکا رسیده، این ۳ نفر به هدف بدنام کردن آمریکایی ها (الکی! مثلا ما خیلی خوش نامیم!) اول خودشان را در پارک کشته اند و سپس تفنگ رو انداخته اند در منزل این همسایه آمریکاییشان، که بقیه فکر کنند مسلمانان در آمریکا امنیت ندارند.

مجری: ببخشید آقای کارشناس! اول خودشون رو کشتند و بعد تفنگ رو انداختن توی خونه شهروند آمریکایی؟! مگه میشه؟!

کارشناس: به سئوال خوبی اشاره کردی … ای بابا! عمرا حق التالیف این کسی که این داستان رو … ببخشید؛ حتما از حق الزحمه بر و بچ سرویس جاسوسی کم می کنم که گزارششون باگ به این بزرگی داشت!

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا