توطئه بحرین برای بمب‌گذاری

بصیر،  «علاء‌الدین بروجردی» در مصاحبه با شبکه «المیادین» لبنان گفت: نیروهای امنیتی ایران توانستند انبار مواد منفجره تروریست‌ها در شهر «سراوان» را کشف کنند.

«بروجردی» تصریح کرد: بحرین برای خرید این تسلیحات به تروریست‌ها پول داده بود.

افشای توطئه بحرین برای بمب‌گذاری در ایران

گرچه رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نام گروه‌ها و افراد مسلح مخالف نظام جمهوری اسلامی را که از بحرین پول دریافت کرده‌اند، اعلام نکرد، درباره گزارش‌های اخیر در «سراوان» استان سیستان بلوچستان درباره کشف مقادیر قابل توجهی مواد منفجره گفت: در ۲۳ بهمن «هدایت‌الله میرمرادزهی» نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی، خبر داده بود که مأموران امنیتی موفق شدند انبار مهماتی وابسته به گروهی مخالف جمهوری اسلامی را کشف کنند که در آن ۲۰۰ کیلوگرم مواد منفجره وجود داشت.

به‌گفته وی، شناسایی این انبار مهمات، به دنبال کشف خانه‌ای تیمی و بازداشت سه نفر از اعضای گروهی مخالف جمهوری اسلامی و اعترافات این افراد صورت گرفته‌ است.

از سوی دیگر «محمود علوی» وزیر اطلاعات روز شنبه (۲۵ بهمن) از انهدام چند مقر گروهی تروریستی در شهر «سراوان» خبر داد و مواد منفجره کشف شده در این عملیات را ۳۵۰ کیلوگرم اعلام کرد.

افشای توطئه بحرین برای بمب‌گذاری در ایران

«علوی» گفت: در عملیات اخیر مقادیر زیادی اسلحه شامل سلاح‌ گرم و سرد و سلاح‌ گرم شامل تفنگ، کلت و همچنین بمب‌های دست‌ساز، جلیقه‌های انفجاری و نیز مجموعه‌های فراوانی بمب‌های دست‌ساز که برای انفجار در مکان‌ها و نقاط پرجمعیت تهیه شده بود، کشف و ضبط شد.

 

 

تیتریک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا