ایران به مقام سوم رسید، ترکیه چهارم شد

بصیر، دیدار رده‌بندی جام جهانی کشتی فرنگی بین تیم‌های ایران و ترکیه در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد.

* در اولین دیدار و در وزن ۵۹ کیلوگرم محسن حاجی‌پور به مصاف آیهان کاراکوش رفت که این مسابقه در پایان با پیروزی حاجی‌پور همراه شد. در وقت اول حاجی‌پور با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید و در وقت دوم توانست حریف خود را ضربه فنی کند.

* در وزن ۶۶ کیلوگرم قرار بود افشین بیابانگرد و آتاکان یوکسل رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که به دلیل حاضر نشدن حریف ترکیه‌ای بیابانگرد به پیروزی رسید.

* در وزن ۷۱ کیلوگرم هم پیام بویری و یونس اوزیل با هم سرشاخ شدند که در پایان نماینده کشورمان با ارائه یک کشتی برتر با نتیجه ۶ بر صفر مقابل حریف خود به برتری رسید. بویری در وقت اول با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را مغلوب کرد و در وقت دوم هم با کسب ۲ امتیاز دیگر برتری خود را به حریف دیکته کرد.

* در وزن ۷۵ کیلوگرم یوسف اخباری و امره کوش به مصاف هم رفتند که در نهایت اخباری با نتیجه ۷ بر ۲  مغلوب حریف خود شد تا اولین پیروزی تیم ترکیه به دست بیاید.

* در وزن ۸۰ کیلوگرم حبیب الله اخلاقی و اصلان آتم با هم رقابت کردند که این مسابقه در پایان با نتیجه ۱۰ بر ۲ به سود اخلاقی به پایان رسید. اخلاقی در ۳ دقیقه ابتدایی با نتیجه ۵ بر ۲ حریف خود را شکست داد و در ادامه و در وقت دوم هم با کسب ۵  امتیاز دیگر پیروزی مقتدرانه ای را مقابل آتم کسب کرد.

* در ادامه و در وزن ۸۵ کیلوگرم داوود عابدین زاده و متهان باشار رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که کشتی گیر کشورمان موفق شد با ارائه نمایشی مطلوب و با نتیجه ۲ بر صفر حریف خود را شکست بدهد.

رقابت‌های ۲ وزن پایانی در حال برگزاری است.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا