موازی‌کاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بخش فرهنگی پایان یابد

بصیر، رشید احمدپور در دیدار با مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری کوثر اداره تبلیغات اسلامی بابلسر، با ارائه گزارشی از عملکرد شورای هیئات مذهبی این شهرستان، اظهار داشت: تمرکز کار فرهنگی هیئت‌ها در اشکال هفتگی، دائمی و فصلی با توجه به مهمانپذیر بودن جامعه بر روی جوانان و نوجوانان می‌باشد.

وی افزود: با همکاری تنگاتنگ تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی، نظارت بر عملکرد هیئت‌های مذهبی برای دوری از هرگونه خرافه، طی مسیر در خط ولایت علوی و تقابل با تهاجم فرهنگی دشمن، بی وقفه ادامه دارد.

رئیس شورای هیئات مذهبی بابلسر تأکید کرد: سلایق متفاوت در بافت اعضای فرهنگی و اقشار متنوع از هیئت‌های مذهبی چالشی است که باید با مدیریت مناسب و همیاری همه عاشقان اهل بیت(ع) تنها برای رضای خداوند و اعتلای اسلام ناب محمدی کار شود.

احمدپور با اشاره به شناسایی و ساماندهی ۳۰۰ هیئت مذهبی فعال در بابلسر، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در اداره تبلیغات اسلامی، ارشاد و فرهنگ اسلامی، آموزش‌وپرورش و اداره ورزش‌وجوانان در مدنظر همه اعضای شورای هیئآت مذهبی شهرستان قرار دارد.

وی با انتقاد از موازی‌کاری برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در بخش فرهنگی همچون ستاد شئونات و شورای فرهنگ عمومی، خواستار یکپارچگی در مدیریت و تصمیم‌گیری فرهنگی با حضور بزرگترین تشکل تأثیرگذار جامعه که همان هیئت‌ها هستند شد.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا