مساجد و مراکز فرهنگی پایلوت فرهنگی شهرستان قرار گیرند

بصیر، مقداد نجف‌نژاد در دیدار با شورای هیئآت مذهبی شهرستان بابلسر در مجتمع فرهنگی هنری کوثر با بیان اینکه خواست و اراده مجموعه نمایندگان کشور در مجلس شورای اسلامی به مقوله فرهنگ دارای اهمیت بالایی است، گفت: در بودجه عمومی کشور توجه خاصی به مقوله فرهنگ شده است.

وی افزود: در تقسیم کار برای بخش‌های تبلیغات اسلامی، ارشاد، کانون‌های مذهبی، وزارت ورزش و جوانان، مساجد، پایگاه‌های فرهنگی و مراکز دینی، دید مثبتی در مجلس وجود دارد.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه می‌دانیم در کشور به واسطه برخی مشکلات، حق مطلب در آبیاری نهال فرهنگ و دین ادا نشده است، خاطرنشان کرد: موضوع سلامت دین و روح جوانان جامعه برای مجموعه مسئولین کشور بسیار مهم است.

نجف‌نژاد تصریح کرد: نگاه به جایگاه هیئت‌های مذهبی نشان از آن دارد که فلسفه وجودی هیئت‌ها بدون وابستگی به هیچ جریان انحرافی باعث انقلاب و ظلم‌ستیزی شده است.

وی مؤثرترین مسئولیت در کشور برای مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن را بر عهده این خادمان فرهنگ دانست و اظهار داشت: هیئآت مذهبی در خط مقدم مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن قرار دارند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه محلس با اشاره به بودجه عمرانی شهرستان بابلسر، تأکید کرد: فرهنگ سهم خوبی در بسیاری از کمک‌های عمومی و عمرانی در سرفصل بودجه عمران شهری دارا است.

وی در پایان با بیان اینکه با همیاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر می‌بایست توجه خاصی به مساجد داشته باشیم، عنوان کرد: با توجه به ورود جمعیت انبوه توریست به منطقه، مساجد و مراکز فرهنگی باید پایلوت فرهنگی شهرستان قرار گیرند.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا