مهاجم سابق پرسپولیس سکوتش را شکست

بصیر، محسن خلیلی درباره بازی پرسپولیس و لخویا اظهار داشت: پرسپولیس فصل را خوب شروع نکرد و در طول بازی‌ها نیز هرگز نتوانست به ثبات لازم در نتیجه‌گیری برسد. روند این تیم اصلا رو به رشد نبود و در حال حاضر هم وضعیتش خوشایند نیست.

وی ادامه داد: به هر حال بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا از روز سه‌شنبه برای پرسپولیس آغاز می‌شود و هواداران انتظار دارند که تیم‌شان در این بازی نتایج قابل قبولی بگیرد تا مرهمی باشد بر زخم‌های آنها. من هم به عنوان یک پرسپولیسی امیدوارم که تیم محبوبم شروع خوبی در این بازی‌ها داشته باشد هر چند تیم قطری تیم قدری است و بازی سختی را برای پرسپولیس پیش‌بینی می‌کنیم.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر نیاز به تغییر کادر فنی در پرسپولیس احساس می‌شود یا خیر، یادآور شد: من معتقدم پرسپولیس در این مقطع نیاز به شوک دارد. زمانی که پرسپولیس به شوک نداشت متاسفانه با برداشتن علی دایی، آمدن ۲ مربی همزمان به تمرین به تیم شوک وارد کرده است. من آن روز در مجموعه درفشی‌فر بودم و اتفاقات ناخوشایندی را دیدم که در شأن باشگاه پرسپولیس نبود.

خلیلی افزود: به هر حال وقتی پرسپولیس نتیجه نمی‌گیرد و هفته‌ها این روند ادامه دارد، نیاز است که یک شوک به این تیم وارد شود تا بازیکنان با انگیزه متفاوتی نسبت به قبل در تمرینات حاضر شوند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برانکو و قطبی می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای جایگزینی درخشان باشند، گفت: هر ۲ نفر از گزینه‌های خوبی هستند. کارنامه مربیگری برانکو و قطبی برای همه مشخص است. در این مقطع پرسپولیس یک مربی می‌خواهد که مورد قبول هواداران باشد و دیگر شاهد این نباشیم که تماشاگران روی سکوها علیه کادر فنی شعار دهند.

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا او در تمرینات پرسپولیس آن قدر خوب ظاهر نشد که درخشان وی را به تادوی ناآماده ترجیح دهد، تصریح کرد: من زمان علی دایی برای بالا بردن آمادگی جسمانی‌ام به تمرین پرسپولیس رفتم و اتفاقا خیلی خوب خود را در کنار بازیکنان آماده کردم. بعد از رفتن دایی و آمدن درخشان به او گفتم اگر دوست ندارد من در تمرینات شرکت نکنم اما درخشان به من گفت پرسپولیس خانه توست و خوشحال می‌شود که در کنار تیم تمرین کنم. آن قدر در تمرینات خوب ظاهر شدم که هواداران خواهان پیوستم به تیم شدند. خودم هم این توانایی را در خود می‌دیدم که بتوانم برای پرسپولیس موثر باشم اما آقایان دیدند اگر قرار باشد مرا جذب کنند آن وقت نمی‌توانند بازیکنی مثل تادو را به پرسپولیس بیاورند.

خلیلی در همین خصوص ادامه داد: نمی‌خواهم مسائل را باز کنم اما در نقل و انتقالات خیلی چیزها ثابت شد. هواداران پرسپولیس آن قدر درک بالایی دارند که تشخیص دهند آقایان چه اهدافی را دنبال می‌کردند و گذشته آنها برای همه روشن است.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا