محوریت همگرایی میان اصولگرایان، جامعتین است

بصیر، حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران بعدازظهر  امروز سه‌شنبه در نشست خبری درباره آخرین جلسات این تشکل اظهار داشت: مقرر شد تعداد اعضای شورای مرکزی به ۳۵ نفر افزایش یابد که البته این از مصوبات سال‌های پیش ما بوده است.

وی با یادآوری ارتحال تعدادی از اعضای شورای مرکزی از جمله آیت‌الله مهدوی‌کنی، آیت‌الله غیوری و … که حدود ۱۰ نفر می‌شوند، افزود: نیازمند ترمیم شورای مرکزی هستیم و بنا بر این شد که این ترمیم از طریق انتخاب اعضای شوراهای منطقه‌ای صورت گیرد.

مصباحی‌مقدم با اشاره به اینکه در ۱۰ منطقه تهران جامعه روحانیت مبارز شعبه داشته که برخی فعال نیستند، خاطرنشان کرد: به دلیل درگذشت تعدادی از مسئولان منطقه‌ای نیازمند انتخاب افراد جدیدی هستیم که در جلسه شورای مرکزی انجام شده و خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مطابق اساسنامه جامعه روحانیت مبارز انتخاب اعضای شورای مرکزی با کمک شوراهای منطقه‌ای انجام می‌گیرد، تصریح کرد: امیدواریم ترمیم شورای مرکزی در آینده نزدیک صورت گیرد.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: البته برای انتخاب اعضا معیارهایی داریم به علاوه اینکه تاکنون با بعضی از سران گروه‌های اصولگرا نشست‌هایی داشته و برای ائتلاف بیشتر مشورت‌هایی صورت داده‌ایم.

وی با تأکید بر تداوم همکاری‌ها با جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برای دست یافتن به ائتلاف حداکثری درباره گنجاندن افراد پیشنهادی از سوی رئیس‌ جمهور سابق در فهرست انتخاباتی خود بیان داشت: چنین موضوعی مطرح نبوده است.

مصباحی مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقل قول‌ مطالبی از آیت‌الله موحدی کرمانی دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: ایشان عنوان کرده بودند که درصدد همگرایی میان مجموعه اصولگرایان با محوریت جامعتین هستیم.

وی با ابراز امیدواری نسبت به برگزاری نشست مشترک با آیت‌الله مصباح یزدی افزود: تحلیل‌هایی مبنی بر گرایش جامعتین به سمت جبهه پایداری در رسانه‌ها مطرح شده بود که مطابق واقع نیست.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز تهران گفت: محوریت همگرایی میان اصولگرایان جامعتین است و تلاش‌های ما نیز در همین چارچوب صورت خواهد گرفت و فعالیت‌های ما جهت‌گیری گروهی و شخصیتی نخواهد داشت.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا