کفاشیان: تیم ملی اردویی در تهران ندارد

بصیر، در حالی که گفته شده بود احتمال دارد کارلوس کی‌روش از ۲۲ تا ۲۹ اسفند اردویی را برای بازیکنان تیم ملی در تهران در نظر بگیرد، رئیس فدراسیون گفت که تیم ملی مستقیماً راهی اردوی اروپا می‌شود.

علی کفاشیان در این باره به خبرنگار ورزشی تسنیم، گفت: تیم ملی اردویی در تهران ندارد و اعضای تیم ملی به‌صورت مستقیم روز اول فروردین راهی اردوی اروپا خواهد شد. تیم ملی ابتدا به اتریش خواهد رفت و بعد از دیدار با شیلی در اتریش راهی سوئد خواهد شد.

وی در مورد اهدای پیراهن حمید استیلی به فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: این اقدام که یادگاری‌های فوتبال هر کشور در موزه‌ای گردآوری شود در تمام کشورهای جهان صورت می‌گیرد، ضمن اینکه فیفا هم به‌دنبال آن است تا برخی از این یادبودهای مربوط به هر کشور را در موزه خود قرار دهد و در این باره هم از ایران درخواست کرده و پیراهن حمید استیلی از جمله همین یادبودهاست.

کفاشیان درباره بحث میزبانی جام ملت‌های سال ۲۰۱۹، یادآور شد: کنفدراسیون فوتبال آسیا برخی شرایط را مطرح کرده است. ما تمامی امکانات‌مان را به آنها معرفی کردیم، اما بحث‌هایی چون حضور بانوان در ورزشگاه و تحریم‌های کشورمان از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا مطرح شده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تابع قوانین کشورمان هستیم و به همین دلیل شرایط خودمان را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام خواهیم کرد. وضعیت میزبانی خودمان را برای آنها تشریح می‌کنیم تا AFC تصمیم بگیرد، اما به‌طور قطع تابع قوانین ایران خواهیم بود ضمن اینکه تحریم‌هایی که علیه ما وجود دارد ظالمانه است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا