امروز؛ چهاردهمین سفر استانی دولت در قم کلید می‌خورد

بصیر، هیئت دولت و رئیس‌جمهور امروز در چهاردهمین سفر استانی خود به قم سفر می‌کنند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی در دومین سفر خود به قم پس از انتخابات ۹۲، صبح امروز وارد قم می‌شود و مورد استقبال مسئولان استانی قم قرار می‌گیرد.

رئیس‌جمهور سپس به‌‌سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) حرکت می‌کند که مردم قم نیز در سه‌راه بازار و خیابان ارم از وی استقبال می‌کنند.

سخنرانی رئیس‌جمهور در حرم کریمه اهل‌بیت(س) و دیدار با مردم قم، نخستین برنامه رسمی سفر وی است که توسط شبکه خبر، سیمای نور استان قم و رادیو معارف به‌شکل زنده پوشش داده می‌شود.

رئیس جمهور سپس برنامه‌های سفر دوروزه خود را آغاز می‌کند.

افتتاح رسمی اتوبان قم ــ گرمسار، مهمترین پروژه عمرانی است که توسط رئیس دولت یازدهم افتتاح می‌شود.

دیدار با مراجع عظام تقلید یکی از اهداف اصلی سفر حجت‌الاسلام روحانی به قم است، کنار آن، رئیس‌جمهور با فضلا، نخبگان و اساتید حوزه و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز دیدار می‌‎‌کند و در مدرسه فیضیه که از نقاط اصلی رویش انقلاب اسلامی است، حضور می‌یابد.

دیدار با نخبگان و برگزیدگان قم و شرکت در شورای اداری استان قم دیگر برنامه‌های سفر رئیس دولت یازدهم به قم است و پایان‌بخش سفر نیز مانند دیگر سفرها، نشست خبری با خبرنگاران است که به‌طور زنده از شبکه خبر پخش می‌شود.

به‌‌همراه رئیس‌جمهور برخی از وزرا و معاونان وی نیز در قم حضور می‌یابند که برخی از آنان پیش از حجت‌الاسلام روحانی برای بررسی راهکار‌های حل مشکلات به قم سفر کرده‌اند.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا