برگزاری جشن روز مهندس محمودآباد با اجرای احسان علیخانی

بصیر، نادر تقی زاده ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار آوای شمال از برگزاری جشن نظام مهندسی شهرستان محمودآباد خبر داد.

وی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در دیدار صبح امروز با اعضای ستاد بزرگداشت روز ملی مهندس اشاره کرد و افزود: حضرت آیت الله خامنه ای(حفظ الله) در این دیدار دامنه‌ گسترده کار مهندسی و نقش مؤثر مجموعه‌های جوان مهندسی در مقاطع مختلف از جمله در مبارزات انقلابی و دوران دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانستند.

وی افزود: ایشان، تلاش‌ها و دستاوردهای علمی مهندسین پس از دفاع مقدس و حضور در مسئولیت‌های اساسی را نیز مهم برشمردند و تأکید کردند، باید تلاش کنید در بخش‌های مختلف کشور مسئله «ما می‌توانیم» را در عمل به مردم نشان دهید و با شناخت خلأها و نیازهای کشور، به سمت کارهای انجام نشده و زمین مانده بروید.

دبیر جشن نظام مهندسی شهرستان محمودآباد با تبریک فرا رسیدن روز مهندس تصریح کرد: پنجم اسفند ماه روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی بهانه ای شده تا از این قشر زحمتکش و پرتلاش در جامعه و خانواده های آنان تجلیل کنیم.

تقی زاده خاطرنشان کرد: به همین منظور دفتر نمایندگی نظام مهندسی محمودآباد با برگزاری جشن پاسداشت از مهندسان شهرستان محمودآباد و دعوت بیش از هزار نفر از جامعه مهندسان و خانواده های آن‌ها در مجتمع رفاهی نفت این شهرستان به دنبال تجلیل از زحمات این قشر تأثبرگذار در جامعه است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در این آیین گفت: احسان علیخانی مجری نام‌آشنای رسانه ملی اجرای برنامه را بر عهده دارد و برنامه‌هایی همچون موسیقی پاپ و سنتی و اجرای برنامه طنز و پخش تیزر از جمله این برنامه‌ها است.

دبیر جشن نظام مهندسی شهرستان محمودآباد یادآور شد: تورج نائیج‌پور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران، سیف الله فرزانه فرماندار ، حجت الاسلام سید داود موسوی امام جمعه محمودآباد،عبدالوحید فیاضی نماینده مردم محمودآباد و نور در خانه ملت و جمعی از مدیران شهرستانی در این آیین حضور دارند.

تقی زاده با تقدیر از تلاش‌های رئیس و اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی شهرستان محمودآباد اظهار داشت: پرسنل دفتر نمایندگی، کانون‌های مهندسین شهرستان و اعضای هیئت مدیره و عضو نظام مهندسی شهرستان همچون عماد نیک‌پور، آرش خسروی، محمد آژیر، فرامرز شامل، باقر یزدانی، حامد خسروی و قاسم فتحی در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش کمک شایانی کردند.

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا