مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار مطرح کرد:

عزت اجتماعی و رفتارهای علوی مهم‌ترین آرمان شهدا

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی که در دبیرستان دخترانه شهیدخسروی برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین مراسمی باید یک حرکت و اقدام عملی باشد، ما باید در این مراسم فراتر از معرفی شهید گام برداریم و در راستای تحقق اهداف او برنامه‌ریزی کنیم.

وی اذعان داشت: یادواره شهدا دلیل خوبی برای یادآوری شهدا است و آرمان شهدا چیزی جز عزت اجتماعی و رفتارهای علوی نبوده است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار، تصریح کرد: شهدا کسانی بودند که برای آرمان‌شان جنگیدند تا آیندگان بتوانند برای خود هدف و آرمانی داشته باشند و درآن مسیر به تکامل برسند.

اسماعیل‌زاده مسأله شهدا یک موضوع شخصی نیست بلکه جریانی خاص است، خاطرنشان کرد: این جریان در راه خدا و حقیقت، آن‌قدر ارزشمند است که وقتی پای زندگی به میان می‌آید، جان را کف دست می‌گیرند و به میدان می‌روند.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خاطر نشان کرد: شهدا محدود به زمان و یا مکان خاصی نیستند،پس نمی‌توان گفت با گذشت زمان دوره شهید و شهادت پایان یافته است.

اسماعیل زاده ادامه داد: آنها برای همه مردم کشور خود جان‌فشانی کردند بنابراین شهدا سهم گروه خاصی از مردم نیستند و به همه جامعه تعلق دارند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به تغییر روش‌های دشمن در جنگ با ملت مسلمان ایران خواستار هوشیاری و دشمن شناسی دانش‌آموزان شده و آنها را به حجاب که وصیت همه شهدا بوده است، سفارش کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا