سال محکومیت‌های میلیاردی برای یک شهرداری در مازندران!

بصیر،  اگر در ماه‎های اخیر اخبار رسانه‎ها را دنبال کنید، به نکته جالب توجهی درباره یک شهرداری در استان مازندران می‌رسید.

به گزارش ایرنا، رییس شورای اسلامی این شهر گفت: خیری که سال ۸۵ زمینی را با مدارک قانونی و تبلیغات رسانه‌ای به شهرداری برای اجرای یک بلوار درون شهری اهدا کرده، اکنون با محکوم کردن شهرداری در سال جاری حدود ۴۰ میلیارد ریال غرامت دریافت کرده است.

یک پایگاه خبری شهرستانی نیز آورده است: وی با بیان اینکه در سال ۹۳ قرار بود شهروندان شاهد افتتاح پروژه‎های خوبی در شهر باشند، گفت: متأسفانه محکومیت ۷ میلیاردی شهرداری را با چالش مالی مواجه کرد و موجب شد نتوانیم مطابق برنامه و بودجه مصوب شده برخی پروژه‎ها را به اتمام برسانیم.

مهر نیز از قول شهردار این شهر آورده است: وی با اشاره به نصب بیلبورد بزرگ تبلیغاتی کنار پل تاریخی این شهر آن را جزو مصوبه دوره قبل شورا و شهرداری بیان کرد و گفت: صاحب شرکت بیلبورد تبلیغاتی در سال ۸۸ براساس قراردادی نصب آن را کنار این پل با رنگ‌آمیزی پل دوازده چشمه انعقاد کرده که نصب این تابلو پس از گذشت چهار سال به این دوره از شورا و شهرداری رسیده است.

شهردار این شهر ادامه داد: هم‌اکنون با اساس این قرارداد شهرداری با موضوع متفاوتی مواجه شده و به جلوگیری از این امر پرداخته اما فرد موردنظر به ارائه مدارکی و پشت‌گرمی از سوی افرادی به شکایت از این سازمان پرداخته است.

وی با تأکید براینکه این شرکت پس از شکایت، شهرداری را با وجود همه مستندات محکوم کرده، افزود: اگر چه با تجدید نظر به این حکم در دادگاه، زمان محکومیت به تست مالی با این شرکت انجام شده که با نظر کارشناسی رسمی دادگستری شهرداری به پرداخت ۱۳ میلیارد تومان غرامت محکوم شد.

به گزارش بلاغ، انگار سال ۹۳ برای این شهرداری سال خوبی نبوده و مسئولان بهتر است درباره مسائل حقوقی و قراردادی، آگاهی بیشتری داشته باشند تا این پول‌ها در شرایط اقتصادی فعلی از جیب مردم نرود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا