در ادارت و نهادهای شهرستان اخلاق و عدالت رعایت شود

بصیر، حجت الاسلام سید جلیل مرتضوی خطیب نماز جمعه شهرستان رامسر در جمع نمازگزاران ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا گفت: در روز های اخیر رزمایش محمد رسول الله ۹ توسط سپاه در تنگه هرمز را داشتیم که نشانه اقتدار نظام اسلامی بود که این رزمایش با اقتدار، آمریکا را نگران تر کرده است.

وی افزود: در این رزمایش به دنیا نشان دادیم که کشوری با اقتدار، جوانهایی بیدار و مردم فهیم به همراه ولایت هستیم که ذره ای ترس از مستکبرین عالم به خود راه نمی دهیم.

وی اظهار داشت: ما در آغاز انقلاب و شروع جنگ تحمیلی با سلاح های ابتدایی که هم کیفتشان و کمیتشان کم بود به دفاع پرداختیم اما با تلاش و ایستادگی مردم و نیروهای متخصص و مسلح مان در عرصه نظامی پیشرفت های منحصر به فردی داشتیم که جا دارد به این عزیزان خدا قوت بگوییم.

وی با اشاره به رعایت اخلاق در همه سطوج اجتماعی خاطر نشان کرد: در ادارت و نهادها باید اخلاق و عدالت رعایت شود زیرا جانبازان و مردم گلایه می کنند و از برخی رفتارها که مورد پسند نیست ناراضی هستند که باید این رفتارهای ناپسند رفع شود.

حجت الاسلام مرتضوی بیان داشت: نرمش قهرمانانه نکته ای بود که حضرت آقا فرمودند و امروز دولت مردان ما در عرصه دیپلماسی و مذاکرات هسته ای از آن استفاده کردند و چه توافق بشود و چه توافق نشود قطعا ما پیروز میدان هستیم.

وی تصریح کرد: به نظر می رسد زمان توافق جامع خوب میان غرب و ایران فرا رسیده است و می شود گفت که امیدوار باشیم که سنگ اندزی های اسرائیل دیگر نتواند مسیر را به دوران بلاتکلیفی گذشته بازگرداند.

وی ابراز داشت:  غرب می داند که فرصتی که فراهم شده است اگر از دست برود قابل تکرار نیست و در صورت برآورد اشتباه از نرمش قهرمانانه ایران که در راستای آزمایش نیت واقعی آمریکا و هم پیمانانش انجام شده است بار دیگر شاهد دور جدیدی از تعاملات به جای تعامل سازنده خواهیم بود.

امام جمعه رامسر با بیان اینکه ما به فرموده حضرت آقا دنبال سلاح هسته ای نخواهیم بود افزود: مستکبران و زورگویان جهان بدانند که ما هرگز تسلیم زورگویی هایشان نخواهیم شد و در راه انقلاب اسلامی ایستادگی می کنیم.

وی اظهار داشت: بیانات رهبر معظم انقلاب درباره اقنصاد مقاومتی بسیار مهم است و باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشیم.

وی در همین زمینه افزود: استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی، توسعه شرکت های دانش بنیان، مبارزه جدی با قاچاق و مبارزه جدی با بد حساب های بانکی از جمله مهترین اقدام هایی است که باید انجام شود.

خطیب نماز جمعه رامسر در پایان با اشاره به در پیش بودن روز شهادت حضرت زهرا (س) گفت: حضرت زهرا (س) اسوه ولایت مداری و مبارزه با زورگویی های بودند و ما باید از ایشان درس بگیریم و برنامه هایی هم در رامسر به مدت سه شب برای عزاداری و سورگواری ایام شهادت ایشان تدارک دیده شده است که برگزار می شود.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا