رئال به دنبال صید از آب گل آلود منچستر/ کاسیاس و رئال در پایان خط

بصیر، باشگاه رئال مادرید مدیورن بسیاری از بازیکنان بومی و قدیمی خود است، هواداران قدیمی این تیم هرگز به خاطر دیوید بکام یا لوئیس فیگو عاشق این باشگاه نشدند، شبیه این فرایند را در بسیاری از تیم‌های بزرگ دنیا مشاهده می‌کنیم، به عنوان مثال باید پذیرفت که ستارگان بیشماری شانس بازی در لباس رم را داشته اند اما علت اصلی عشق هواداران آ.اس رم به این تیم در نام توتی خلاصه می شود، شاید بشود شبیه این ماجرا را بین دو نام یوونتوس و آلکس دل پیه رو پیدا کرد و یا منچستریونایتد و کانتونا!

در هر حال اگر رئال مادرید تنها در نام ایکر کاسیاس خلاصه نشود لااقل به او مدیون است، دروازه‌بانی که با دوچرخه زردرنگش به تمرینات می‌آمد و وقتی BMW گران قیمتش را به زور حامی مالی باشگاه دریافت کرد، تنها برای رعایت قوانین تا پارکینگ با آن رانندگی می کرد و سپس با اتومبیل ساده خود از بخش هواداران رد می شد و به زمین تمرین مراجعه می کرد.

رئال به دنبال صید از آب گل آلود منچستر/ کاسیاس و رئال در پایان خط

ایکر کاسیاس، در لباس ملی و باشگاهی به افتخارات بسیاری دست یافته و شاید این روزها چندان عظش تجربه قهرمانی نداشته باشد اما ماجرای تلخ او با مورینیو یک پروژه پیچیده را کلید زد، پروژه ای که هرگز به دست کارلو آنچلوتی به سرمنزل مقصود نرسید و در نهایت، ایکر همچنان دروازه بان دوم و گاهی سوم رئال مادرید بود.

او هنوز هم بزرگ است اما با روزهای اوجش خیلی فاصله گرفته، طبیعی باشد یا نه به هر حال تیم فوتبال رئال مادرید به عنوان صدرنشین لالیگا نمی تواند معطل روشن شدن تکلیف ایکر باشد و باید هر چه زودتر دست به کار شود.

روزنامه آس اسپانیا در گزارش خود آورده است که داوید دخئا، دروازه‌بان پیشین اتلتیکومادرید و کنونی منچستریونایتد در راه رئال مادرید است و این خبر خوبی برای هوادران رئال مادرید خواهد بود.

علت اصلی نزدیکی رئال مادرید به دخئا، رفتار و شخصیت فان‌خال توصیف شده است، در واقع نویسنده آس اسپانیا بر این باور است که رفتار سرمربی منچستر باعث شده تا دخئا بیش از پیش به پیوستن و مذاکره با رئال مادرید فکر کند. دخئا از جهتی می تواند بهترین گزینه برای جانشینی ایکر کاسیاس باشد، اتفاقی که با ورود سایر دروازه بان‌‍ها هرگز رخ نداده و مربیان رئال مادرید هنوز هم جایگزین خوبی برای ایکر پیدا نکرده اند.

مصاحبه های فان خال نیز همیشه کنایه آمیز بوده است، در واقع بیان جملاتی نظیر: «او دروازه بان است وظیفه اش دریافت توپ ها است، فکر نکنم قرار باشد به او جایزه بدهم، کاری نکرده فقط توپ ها را کنترل کرده است.» و یا این جمله در کنفرانس خبری هفته گذشته:« تمام مشکلات تیم از دروازه شروع می شود، نمی دانم با این منطقه باید چه کنم، معضل اصلی تیم من فعلا دروازه بان است.»
در هر حال مشکلات بین فان خال و طرف اسپانیایی روز به روز بیشتر می شود و مادرید به دنبال گرفتن ماهی از این آب گل آلوده است.

رئال به دنبال صید از آب گل آلود منچستر/ کاسیاس و رئال در پایان خط

از طرفی منچستر یونایتد به دخئا پیشنهاد تمدید قرارداد هم داده ، آن هم تا سقف ۱۰ میلیون یورو در سال اما بعید است که دخئا نیمکت نشینی و فراموش شدن را به این مبلغ بفروشد، مبلغی که می تواند دو برابر آن را در لباس رئال مادرید نیز دریافت کند.

ایکر کاسیاس هم این روزها سکوت اختیار کرده و تنها در یک نشست خبری گفته که درباره آینده اش در انتهای این فصل تصمیم خواه گرفت، شاید یک تیم عربی آن هم به پیشنهاد دوست خوبش، رائول گونزالس!

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا