ترنج پنجم در ایستگاه آخر/«هملت» برگزیده شد

بصیر، در این مراسم باشکوه که با حضور هنرمندان و مسئولان برپا شد، سید اسماعیل احمدی، سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و هیأت همراه نیز حضور یافتند و جوایز منتخبین جشنواره را اهدا کردند.

احمدی در ابتدای مراسم ضمن تشکر از هنرمندان منطقه غرب مازندران و شرکت مسئولان شهرستان تنکابن، آرزو کرد که جشنواره ترنج دارای یک دبیرخانه دائمی شده و هرساله برگزار شود.

وی همچنین از همکاری جهت چاپ نمایشنامه برتر این دوره از جشنواره خبر داد و افزود: نمایش برتر جشنواره ترنج می‌تواند به‌طور مستقیم به جشنواره استانی سال آینده راه یابد.

اما در انتهای این جشنواره که با رقابت چهار روزه بین ۶ نمایش همراه بود، هیئت‌داوران پس از بررسی و تحلیل آثار، برگزیدگان جشنواره را در بخش‌های مختلف به شرح ذیل اعلام کردند:

در بخش طراحی لباس و موسیقی و طراحی پوستر هیئتداوران هیچ اثری را شایسته دریافت جایزه ندانستند.

در بخش طراحی صحنه، جایزه سوم به عارف شریفی برای نمایش «هملت» و جایزه دوم به علیرضا هنربری برای نمایش «من، شیرین و آقای آلن» اهدا شد و در این بخش نیز داوران هیچکدام از آثار را شایسته مقام نخست ندانستند.

در بخش بازیگری زن، هیئت‌داوران جایزه سوم را به طور مشترک به زهرا مولایی برای نمایش «آسمان روزهای برفی» و ماندانا کاشفی برای نمایش «چشم‌ها» اهدا کردند، جایزه دوم این بخش به «ندا منصورکیایی» برای نمایش «من، شیرین و آقای آلن» و جایزه اول این بخش به همراه تندیس جشنواره به «فاطمه زندی» برای نمایش «قبرم زیر پای توست» اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد، جایزه سوم، مجدداً، به‌طور مشترک به «مهدی غفوری» برای نمایش «من، شیرین و آقای آلن» و «امیرحسین ابراهیمی» برای نمایش «هملت» اهدا شد. جایزه دوم بازیگری به «پژمان حسینی» برای نمایش «قبرم زیر پای توست» و جایزه اول این بخش به همراه تندیس جشنواره به «امیر رفیعی» برای نمایش «هملت» تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی، جایزه سوم به «میثم زندی» برای نمایش «قبرم زیر پای توست» و جایزه دوم به «علیرضا هنربری» برای نمایش «من، شیرین و آقای آلن» اهدا شد. جایزه ویژه این بخش و تندیس جشنواره نیز به «عارف شریفی» کاردان نمایش «هملت» اهدا شد.

همچنین در این جشنواره از «منصور خاکساری» به جهت داشتن روحیه همکاری و کار گروهی، از «الهام اسماعیل زاده» بازیگر و «جواد شریعتی» کارگردان نمایش «کاف، میم، دال» در زمینه دفاع مقدس و از «مسعود صارمی» کارگردان و «جواد صارمی» بازیگر نمایش «کسی برایم زنگ نزد» که در بخش جنبی جشنواره حضور داشتند تقدیر شد.

در پایان نیز نمایش «هملت» به کارگردانی «عارف شریفی» به‌عنوان نمایش برتر جشنواره انتخاب شد.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا