افشای راز کشته شدن برادران ساروی

بصیر، سردار محمدرضا میرزایی اظهار داشت: ساعت ۲:۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۳۰ بهمن کشف دو جسد در حوالی روستای اگره در ۴۵ کیلومتری شمال غربی دامغان و در محور دامغان به کیاسر به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ فرماندهی انتظامی شهرستان دامغان گزارش شد.

وی افزود: بلافاصله گشت انتظامی کلانتری ۱۷ دیباج در محل فوق الذکر حاضر شدند و تیم بررسی صحنه جرم، مرجع قضایی و پزشکی قانونی به آن ها ملحق گشتند.

رئیس پلیس سمنان خاطرنشان کرد: ماموران در ابتدای امر به یک دستگاه وانت مزدای تک کابین که کنار جاده رها شده بود برخورد و بررسی موضوع از همان ابتدا آغاز شد.

میرزایی تصریح کرد: با راهنمایی دو تن از دامداران منطقه که از جمله نخستین افرادی بودند که موضوع را به پلیس اطلاع دادند، ۲۰۰ متر دورتر از جاده دو جسد داخل کانال عبور سیلاب مشاهده شد.

وی با بیان اینکه اجساد کشف شده مربوط به دو جوان ۳۱ و ۳۳ ساله و اهل مازندران بود، بیان داشت: با هماهنگی مرجع قضایی اجساد این دو جوان منتقل و تحقیقات تخصصی برای کشف پرونده از افرادی که اجساد را یافته بودند آغاز شد.

این مقام انتظامی سمنان یادآور شد: تحقیقات تخصصی از (ت. ط) چوپان منطقه و بررسی مجدد صحنه جرم از سوی پلیس آگاهی منجر به کشف یک قبضه سلاح شکاری از شیار کوهی در همان حوالی که احتمال می رفت مقتولان با همین اسلحه کشته شده باشند انجامید.

وی ابراز کرد: متهم در تحقیقات خود به پلیس اعتراف کرد پس از مشاهده اجساد این سلاح شکاری را که در کنار آنها افتاده بود را به اتفاق صاحب گوسفندان برداشته و در محلی در کوهستان مخفی کرده بود.

فرمانده انتظامی پلیس سمنان افزود: در این مرحله از پرونده فرضیه خودکشی این دو برادر برای ماموران مطرح و تحقیقات پرونده به این سمت هدایت شد.

وی تصریح کرد: دامدار ۴۱ ساله در تحقیقات تخصصی پلیس به آشنایی قبلی با متوفیان اشاره داشته و گفته روز قبل از حادثه نزدم آمدند و یک قبضه سلاح شکاری و چهار گلوله از من خردیدند.

میرزایی به تحقیقات تکمیلی پرونده از پدر و مادر متوفیان نیز اشاره و اظهار داشت: آنان چند روز قیل از حادثه با چاقو مچ دست خود را به قصد خودکشی بریده بودند که با سررسیدن به موقع والدین و تلاش پزشکان نجات پیدا کردند که آثار آن نیز بر روی مچ دستشان مشهود بود.

وی اضافه کرد: بنابر شواهد و آثار موجود در صحنه و همچنین بررسی های تخصصی پلیس آگاهی (م. ش) ۳۱ ساله با شلیک گلوله به سر بردارش وی به قتل رسانده و سپس خود با شلیک گلوله دوم به سرخودش خودکشی کرده است و تحقیقات تکمیلی در این راستا ادامه دارد.

رئیس پلیس سمنان در پایان ضمن قدردانی از مأموران در کشف سریع این پرونده و ابراز تأسف از بروز این حادثه ناگوار به عموم شهروندان توصیه کرد با برقراری ارتباط مستمر و همراه با محبت با فرزندان خود در مراحل مختلف زندگی از جمله ازدواج، اشتغال و سایر مشکلات یاری‌گر آنان باشند تا از بروز این گونه اتفاقات جلوگیری به‌عمل آید.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا