داروی آمریکایی بلای جان ۲۲ بیمار بیمارستان رازی شد

بصیر،شنیده ها حاکی از آن است که تزریق داروی فاسد امریکایی در بیمارستان رازی تهران ۲۲ بیمار این بیمار را تا سر حد نابینایی کشانده اما هنوز معلوم نیست وخامت حال ۲۲ بیمار بیمارستان رازی تهران تا چه حد صحت داشته باشد.
آنچه که شنیده ها حکایت می کند تزریق داروی آمریکایی فاسد، دو بیمار را در بخش های مختلف بیمارستان رازی تا سر حد نابینا شدن کشانده است.
همراه یکی از این بیماران قربانی که روز گذشته این دارو برای وی تزریق شده بود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو گفت: آنچه ما از پزشکان بیمارستان شنیده ایم این است که تزریق این دارو برای رفع بیماری اختلالات شبکیه مصرف می شود و روند آن طبیعی و تزریق آن به صورت معمول از سوی پزشکان تجویز شده و می شود.
وی افزود: اما فاسد بودن این دارو باعث بروز عارضه های جدی در این بیماران شده است.
این همراه بیمار که خواست نامش فاش نشود ادامه داد: متأسفانه پزشکان بیمارستان رازی سر حوصله بیماران قربانی را به اتاق عمل برده و اقدامات درمانی را انجام می دهند و به درخواست های مکرر ما مبنی بر اورژانسی بودن وضعیت بیماران پاسخ نمی دهند.
وی در پایان گفت: من و دیگر همراهان بیماران قربانی این اتفاق ترس از این داریم که بیمارانمان قبل از مداوا به نابینایی مبتلا شوند.

 

هنوز هیچ مقام مسئولی در بیمارستان رازی تهران حاضر به پاسخگویی درباره علت این اتفاق نشده است.

 

 

 

snn.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا