پدر سالخورده به دنبال دخترش می‌گردد؛

سکوت اساتید دانشگاه به خاطر هوسرانی و فساد/ هنوز جسد آشپز دانشگاه پیدا نشده است + تصاویر

بصیر،

خانم “کلودیا لاورنس” مفقود شده به احتمال زیاد  توسط یک عاشق پنهانی که هویتش مشخص نیست، در خانه خود به قتل رسیده است. پلیس خطاب به قاتل ناشناس دستور داد خود را معرفی کند در غیر این صورت بعد از دستگیری؛ او به شدید ترین نحو ممکن مجازات خواهد شد.

 

 

 

کارآگاه پرونده می گوید: ما مطمئن هستیم  تمام افرادی که به خانم” لاورنس” آشپز دانشگاه که ۱ سال از ناپدید شدنش می گذرد ، نزدیک بودند، به پلیس دروغ میگویند.

 

کارآگاه ” دای مالین” گفت ،او معتقد است بسیاری از مرد ها رابطه شان با خانم ” لاورنس” را علی رغم بعضی شواهد موجود، پنهان می کنند.دلیل آن شاید این باشد که آنها اکنون ازدواج کرده و یا با شخص دیگری در رابطه هستند.

 

این کارآگاه گفت تیم ۲۰ نفره آنها شامل  بهترین ماموران تجسس در حال باز کردن گره کور و پیچیده زندگی شخصی و روابط پنهانی خانم ” لاورنس” مفقود شده ،هستند.

 

 

 

کاراگاه ” مالین” هشدار داد: اگر فاش شود هر کدام از افرادی که در زندگی ” کلودیا لاورنس” بودند، در مورد رفتار و رابطه شان با او دروغ گفته اند، خودشان را مظنون به قتل کرده اند.

 

به گفته این کارآگاه، او و تیم حرفه ایش با وجود گره های بسیاری در این پرونده و نبود مدارک کافی ، معتقد هستند، خانم ” لاورنس”  در خانه اش واقع در شهر نیویورک آمریکا به قتل رسیده است و جسد او در کوچه پشتی خانه به بیرون برده شده است. به نحوی که هیچ کس نتواند در آن کوچه تاریک و تنگ  قاتل را تشخیص دهد.

 

کارآگاهان تا به حال گمان می کردند خانم ” لاورنس” در حالی که صبح زود در ساعت ۶ پای پیاده به سمت آشپزخانه دانشگاه نیویورک می رفته ،ربوده شده است. اما پلیس به این نتیجه رسیده اند خانم ” لاورنس” زمان حادثه در تراس خانه اش مورد حمله قرار گرفته و کشته شده است.

 

ماموران پلیس به همراه سگ های مخصوص خود مسیر خاکی و کثیف کوچه پشتی خانه ” لاورنس” را  به دنبال رد پا و یا مدرکی که آنها را به قاتل برساند، تمیز کردند و همچنین با بالا بردن همه تخته سنگ ها و سطل های آشغال واقع در کوچه به دنبال رد پای قاتل گشتند.

 

ماموران تجسس ، تمام املاک اطراف خانه خانم ” لاورنس” را به دنبال مدرکی مستند،خانه به خانه جست و جو کردند.

 

 

 

کارگاه “مالین” بیان داشت: یک فرضیه محکم وجود دارد که خانم “لاورنس” توسط شخص ناشناسی در خانه اش به قتل رسیده و از طریق کوچه پشتی خانه که می تواند راهی آسان و آشکار برای فرارباشد، خارج شده است.در حالی که در جلویی خانه به سمت کوچه اصلی و شلوغی باز می شود.

 

او افزود: ما همچنین معتقد هستیم “کلودیا لاورنس” اگر زنده بود فردا در تاریخ ۲۷ فوریه ۴۱ ساله می شد، قاتل خود را می شناخته است  چراکه هیج نشانه ای حاکی از ورود اجباری و زور به خانه و یا هرگونه خرابی و مزاحمتی در خانه مقتول وجود ندارد.

 

این کاراگاه در ادامه افزود: پدر خانم “لاورنس” به نام آقای “پیتر لاورنس” بعد از اینکه دخترش شب قبل از مفقود شدن به قرار با دوست خود به رستوران نرفته و تلفن همراهش خاموش بود،با نگرانی به سمت خانه دخترش می رود و با در قفل شده مواجه می شود.آقای “لاورنس” با استفاده از یک کلید یدکی در خانه را باز می کند وناپدید شدن دختر خود را به پلیس گزارش می دهد.

 

 

 

طبق گزراش پلیس کارت های بانکی و پاسپورت و مدارک  خانم “لاورنس” در خانه وجود داشت در حالی که تلفن همراه و کلید ها و کیف شخصی او مفقود شده است.

 

آخرین تماس خانم “لاورنس” در ساعت ۸:۲۳ شب، قبل از ناپدید شدن اش بود که برای قرار با دوست خود در رستوران پیغام داده بود.

 

با وجود این که پلیس بعضی از مردانی که از اساتید دانشگاه نیز به شمار می‌ایند با خانم “لاورنس” در ارتباط بودند ، دنبال کرده اما به بسیاری از آنها مظنون است، چرا که آنها در ارتباط با رابطه خود با خانم “لاورنس” به دلایل مختلفی حقیقت را پنهان می کنند.

 

یکی از انگیزه ها برای اینکه این مردان با پلیس همکاری نمی کنند، به این دلیل است که در گذشته با خانم “لاورنس” رابطه داشتند ،اما آنها نمی خواهند حالا این موضوع برملا شود به این دلیل که ازدواج کردند و یا با زن دیگری در ارتباط هستند.

 

کاراگاه ” مالین” می‌گوید : من و گروهم اعلام میکنیم که اگر فاش شود هر کدام از مظنونین دروغ گفتند؛ ما آنها را بی درنگ دستگیر خواهیم کرد. چرا که  در نهایت پلیس باید به خاطر اطلاعات پنهانی که مظنونین مخفی نگه می دارند ، محکوم شود.ما به اطلاعات  تمام افراد حذف شده ای که در گذشته پا پیش نگذاشته و همکاری نکرده اند، احتیاج داریم. چراکه قتل این زن موجی از رعب و وحشت میان مردم را ایجاد کرده است.

 

وی افزود:  پلیس به همراه خانواده خانم “لاورنس” در تلاش است تا این گره کور را باز کند و مسئول ناپدید شدن و به احتمال زیاد قاتل او را به قانون تحویل دهیم.

 

پدر خانم “لاورنس” مفقود شده ، آقای “لاورنس” گفت : این حادثه بسیار وحشتناکی است .آنهایی که درباره ناپدید شدن دخترم در بازحویی های پلیس دروغ گفتند افرادی بی وجدان هستند و الان مردم آنان اساتیدی محرتم می‌شناسند. چطور عاقبت یک زن بعد از این همه مدت این که چه بلایی ممکن است  برسر او آمده باشد، برای آنها مهم نیست.آنها نمی تواند بفهمند خانواده ما تا چه حد ناراحت است…

 

کارگاه “مالین” بیان کرد: بعضی از این مردان شاید درباره این اتفاق چیزی ندانند و یا شاید به دلیل حس وفاداری خود به شخص دیگری یا ترس ،ساکت مانده اند.اما برملا کردن این حادثه در رسانه ها و اعلام خبرهای جدید مداوم از سمت پلیس در روزنامه ها ،شاید نظر این افراد را تغییر دهد.

 

بازحویی ها همچنان ادام دارد در حالی که ۱ سال از ناپدیدی “کلودیا لاورنس” می گذرد و گره این پرونده به دلیل نبود مدارک و اطلاعات کافی هنوز بسته مانده است.

 

 

snn.ir

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا