اکسپریا Z4 تبلت معرفی شد، نازک‌تر از همیشه!

بصیر،با وجود اینکه منتظر یک پرچم‌دار جدید از سوی کمانی سونی بودیم اما این شرکت در دومین روز از نمایشگاه جهانی موبایل پرچم‌دار جدید خود را معرفی نکرد و به جای آن شاهد یک تبلت جدید هستیم که از روی آن نیز می‌توان به نام پرچم‌دار بعدی پی برد. محصول جدید اکسپریا Z4 تبلت نام دارد که نازک‌تر از برادر قبلی خود شده است و اکنون با یک باریک اندام قدرتمند رو به رو هستیم.

XPERIA-Z4-TABLET-1

صفحه نمایش این تبلت ۱۰٫۱ اینچی از نوع IPS است که وضوح تصویر ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل را با غلظت ۳۰۰ پیکسل در هر اینچ نمایش می‌دهد و همانند سایر محصولات این کمپانی ژاپنی از تکنولوژی‌های Triluminos و X-Reality بهره می‌برد.

سخت افزار جایی است که این تبلت را تبدیل به یک غول بی شاخ و دم می‌کند. در اکسپریا Z4 تبلت شاهد پردازنده اسنپ دراگون ۸۱۰ هستیم که از پردازنده‌های ۶۴ بیتی Cortex-A57 و Cortex-A53 استفاده می‌کند که این هشت هسته در مجموع فرکانس‌های ۲٫۰ و ۱٫۵ گیگاهرتز را ارایه می‌دهند. پردازش‌های گرافیکی این محصول نیز توسط پردازنده Adreno 430 انجام می‌شود و سونی نیز در این تبلت باریک اندام ۳ گیگابایت حافظه رم تعبیه کرده است.

XPERIA-Z4-TABLET

تبلت جدید سونی ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی از نوع ExmorRS در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده در جلوی دستگاه قرار گرفته‌اند. باتری این محصول نیز ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا ۱۷ ساعت ویدیو پخش کند.

همانند همیشه این تبلت نیز قادر به استفاده از سیمکارت است اما نسخه‌ای نیز روانه بازار خواهد شد که تنها از Wi-Fi و LTE پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل این دستگاه نیز نسخه ۵٫۰ از اندروید است که از رابط کاربری اختصاصی سونی بهره می‌برد.

 

سونی به این محصول نیز به‌صورت حرفه‌ای شنا آموخته است و کاربران می‌توانند آن را به مدت ۳۰ دقیقه در ارتفاع ۱٫۵ متری آب نگه دارند. طراحی کلی دستگاه نیز بهبود یافته (البته نه زیاد) و در کل زیباتر شده است. علاوه بر این سونی در کنار این محصول لوازم جانبی آن را نیز معرفی کرده که از میان آن‌ها می‌توان به کاور محافظ و اسپیکر بلوتوثی اشاره کرد. نظر شما در خصوص این محصول قدرتمند چیست؟

gsmarena_004
بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا