چرا مادر جلاد داعش ساکت است؟

بصیر،روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف روز سه شنبه در مطلبی به قلم ” رابرت تیت” نوشت: مادر “جان” (تروریست کویتی تبعه انگلیس) وقتی اولین بار فیلم قتل یک گروگان توسط داعش منتشر شد و صدای “جان” را شنید ، فریاد زد ” این پسر من است “.

به گفته یک منبع نزدیک به ماموران بازپرس کویتی ، مادر “جان” یا ” محمد الموازی” صدای پسرش را در فیلم سربریدن ” جیمز فولی ” خبرنگار آمریکایی در ماه آگوست گذشته شناخت، این درحالی است که جان در آن فیلم نقاب به صورت زده بود.
پدر “الموازی” به بازپرسان کویتی گفته است که بعد از مشاهده فیلم سربریدن گروگان آمریکایی برای بار دوم، مطمئن شده است که آن فرد نقابدار پسرش است.

بر اساس این گزارش، هیچ دلیلی وجود ندارد که ثابت کند والدین الموازی برای اعلام هویت ” آن قاتل نقابدار داعش” به پلیس یا سرویس های امنیتی مراجعه کنند.

“رابرت تیت” همچنین نوشت که مسؤولان انگلیسی اعتراض های خود را به این شکل آغاز کرده اند که محمد الموازی همان ” مرد شماره یک تحت تعقیب” در ماه سپتامبر است.

وی تصریح کرد: خانواده الموازی پس از ترک انگلیس درحال حاضر در کویت پنهان شده اند و از سوی مسؤولان کویتی تحت بازجویی قرار دارند و گمان می رود که این خانواده به علت متهم شدن به حمایت از صدام دیکتاتور معدوم عراق دردهه نود قرن گذشته درخواست پناهندگی سیاسی به انگلیس را ارائه کرده بود.

نزدیکان خانواده الموازی گفته اند که پدرش درحالت روحی و معنوی بدی قرار دارد و از وضعیتی که برای پسرش پیش آمده ناراحت و هر روز منتظر خبر مرگ پسرش است.

پدر محمد الموازی گفته است که از سال ۲۰۱۳ یعنی قبل از اینکه پسرش به ترکیه برود، او را ندیده است و پسرش به آن ها گفته است که تصمیم دارد برای کمک در توزیع کمک ها در سوریه زندگی کند.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا