واکنش نمایندگان به توهین هاشمی‎رفسنجانی؛

آقای هاشمی! شما در رأس دروغ‌گویان سال ۸۸ بودی

بصیر، اظهارات توهین‌آمیز اکبر هاشمی‌رفسنجانی نسبت به منتقدان توافق هسته‌ای با موجی از واکنش‌های مختلف در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی همراه شد.

رفسنجانی در حالی منتقدان توافق هسته‌ای را صراحتاً همراه با نتانیاهو دانست که جامعه منتقدان توافق ضعیف ژنو شامل سطح وسیعی از اقشار مختلف جامعه از مراجع عظام تقلید تا نمایندگان مجلس، اساتید دانشگاه و مردم عادی کشورمان می‌شود.

این مواضع در حالی است که اظهارات هاشمی طی سال‌های گذشته همواره بهترین خوراک را برای شبکه‌ها و افراد مختلف وابسته به رژیم صهیونیستی فراهم کرده است.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اظهارات جداگانه‌ای نسبت به سخنان توهین‌آمیز رفسنجانی واکنش نشان دادند.

مهرداد بذرپاش، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و عضو هیات‌رئیسه مجلس، در این‌باره گفت: مردم قضاوت کرده و خواهند کرد که دلواپسان منافع ملی و معیشت مردم همراه نتانیاهو هستند یا آنها که نه غزه، نه لبنان سر دادند.

وی با بیان اینکه «دلواپسی برخی برای رژیم جنایتکار سعودی، دلواپسان منافع ملی را دلواپس کرده است»، تصریح کرد: مردم ما آگاه هستند و درباره اینکه اظهارات و مواضع چه کسانی در راستای اهداف نتانیاهو است، قضاوت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه علنی دیروز (سه‌شنبه) مجلس طی تذکری گفت: آقای هاشمی ما با نتانیاهو هم‌صدا شده‌ایم یا شما که در کودتای فتنه سال ۸۸ با آنها در ادعای دروغ تقلب هم‌صدا شدید و در جریان ضد سوریه، دقیقا همان اتهاماتی را به بشار اسد زدید که اسرائیلی‌ها می‌زدند و مدعی استفاده بشار اسد از سلاح شیمیایی علیه مردمش بودند.

آقای هاشمی گفته‌اید تریبون مجلس باز است و عده‌ای از این تریبون درباره پرونده هسته‌ای دروغ می‌گویند و مردم هم باور کرده‌اند.

اولاً این حرف نه تنها توهین به نمایندگان مجلس که توهین به ملت ایران است، ملت ایران آنقدر ساده نیستند که هر دروغی را باور کنند کما اینکه ادعای تقلب شما در سال ۸۸ را باور نکردند.

دروغگو آنهایی بودند که در انتخابات سال ۸۸ نظام اسلامی را به دروغ متهم به تقلب کردند ولی مردم دروغ آنها را باور نکردند و بعد از مدتی دور این جماعت را خالی کردند و در انتخابات سال ۹۲ هم نشان دادند به نظام اسلامی اعتماد دارند و در انتخابات شرکت کردند.

آقای هاشمی! مجلس به مردم دروغ نگفته بلکه دروغ را آنهایی گفتند که در انتخابات سال ۸۸ فتنه کردند و ادعای تقلب کردند و در رأس آنها شما بودید.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا