جشن نیکوکاری امسال “اکرام فاطمی و شور نیکوکاری” نام گرفت/ برپایی ۳۰ پایگاه ثابت و سیار در بهشهر

بصیر، سید موسی عمادی در گفتگو با خبرنگار خط امید گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از ۱۴ لغایت ۲۱ اسفند به جهت حفظ عزت خانواده محرومین، مراسم ملی و معنوی جشن نیکوکاری را در آستانه سال نو برگزار می‌کند تا با جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان و مردم عزیز در سطح شهرستان قبل از سال نو به دست نیازمندان واقعی رسانده شود

وی افزود: مراسم جشن نیکوکاری با مشارکت چهار دستگاه کمیته امداد حضرت امام(ره)، اداره آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و صدا و سیما تحت عنوان ستاد احسان و نیکوکاری برگزار می شود.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر با بیان اینکه جشن نیکوکاری در مدارس سطح شهرستان یک کار پرورشی و فرهنگی است خاطر نشان کرد: جشن نیکوکاری امسال به دلیل مصادف شدن با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، ” اکرام فاطمی و شور نیکوکاری ” نام گذاری شد.

عمادی به صدا در آمدن زنگ نیکوکاری در روز ۱۳ اسفند ماه در بیش از ۱۲۰ مدرسه به طور همزمان در بهشهر اشاره و تصریح کرد: آینده کشور باید به دست دانش آموزان ما ساخته شود کمک به هم نوع را باید از مدرسه و توسط دانش آموز به جامعه تعمیم بدهیم که این کار باعث ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می شود.

وی ادامه داد: حدود ۶۰۰ دانش‌آموز و ۲۲۰ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند که اگر کمک مردم نباشد خیلی از این دانش آموزان و دانشجویان قادر به ادامه تحصیل نیستند.
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر با اشاره به اینکه بیش از ۲۴هزار پاکت در اختیار دانش‌آموزان قرار دادیم گفت: کمک‌هایی که در مدارس جمع آوری می شود با پنج درصد افزایش در اختیار مدیران محترم مدارس قرار می دهیم تا با شناختی که مدیران محترم از دانش آموزان دارند به بهترین نحو در بین افراد نیازمند توزیع کنند.

سید موسی عمادی عنوان کرد: شور نیکوکاری امسال نیز با برپایی ۳۰ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان بهشهر برگزار می شود که شهروندان و خیرین عزیز می توانند در این مراسم ملی شور نیکوکاری شرکت کنند هدایای خود را به این پایگاه‌ها تحویل دهند.
وی در پایان گفت: در سال گذشته مبلغ ۱۰۹ میلیون تومان در مراسم جشن نیکوکاری جمع آوری شد که ۶۴ میلیون تومان توسط مدارس و نیروی مقاومت بسیج بود و ۴۵ میلیون تومان نیز از پایگاه‌های سطح شهر جمع‌آوری شد که نسبت به سال ۹۱ نزدیک به ۱۲۰ درصد افزایش پیدا کرد.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا