جذب گردشگر باعث رونق شهرستان می‌شود

بصیر، جلسه ستاد فرعی و ساماندهی خدمات نوروزی با حضور بخشدار گهرباران، رئیس اداره ورزش و جوانان، مدیران طرح‌های گردشگری میاندورود و جمعی از مسئولین در روستای طبقده برگزار شد.

ابراهیم نواییان در گفت‌وگو با خبرنگار میانخبر با اشاره به طبیعت و موقعیت جغرافیای بخش گهرباران گفت: تمام افراد مسئول باید تلاش خود را جهت استفاده بهینه در این ایام برای معرفی شهرستان میاندورود به میهمانان نوروزی را داشته باشند.

وی افزود: امکانات و شرایط خدماتی و رفاهی باید به منظور پذیرایی و استقرار مسافران آماده باشد.

بخشدار گهرباران اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در زمینه اسکان، امداد و نجات، ساماندهی سواحل و ناجیان غریق، امنیت و نظارت بر تنظیم بازار که برای ماندگاری و رضایت‌مندی مسافران حائز اهمیت است امیدواریم رضایت همه آنها را به دنبال داشته باشد.

وی گردشگری را از شاخصه‌های خوب شهرستان دانست و افزود: جذب توریست درآمد خوبی برای عمران و آبادانی منطقه خواهد داشت.

نواییان با دعوت از همه اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر در ارائه خدمات مناسب از مسافران نوروزی گفت: در راستای استقبال از مسافران برنامه‌هایی از جمله؛ اسقرار کمپ هلال احمر در محور جاده گهرباران، اجرای برنامه‌هایی در زمینه بومی محلی، اسقرار واحد گشت پلیس و حضور پزشک عمومی در اورژانس ۱۱۵ در روستای ولوجا در حال انجام است.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های مطرح شده، نصب بنر خوشامدگویی به مسافران نوروزی در روستاهای بخش گهرباران توسط دهیاران، اقدامات راه و شهرسازی در لکه گیری و شکستگی آسفالت‌های ورودی روستاها، نصب بنر توسط محیط زیست با تصویر گوزن زرد ایرانی خواهد بود.

نواییان خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا با اجرای برنامه‌های مناسب، خدمات خوبی به مسافران و گردشگران ارائه دهیم.

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا