چهار کیلومتر از جاده بالادست میاندورود آسفالت می‌شود

بصیر، علی اصغر شاکری در گفت‌وگو با ما از آسفالت شدن چهار کیلومتر از جاده بالادست میاندورود خبر داد و گفت: چهار کیلومتر از محور سنه کوه وارمی تا اردیبهشت سال آینده آسفالت خواهد شد.

وی افزود: در سال‌های گذشته در بخش‌هایی از این مسیر زیرسازی انجام شد و ۸ کیلومتر آن در سه مرحله آسفالت شده بود.

مسئول راه و شهرسازی میاندورود خاطر نشان کرد: بر اساس توافقات قبلی شرکت نکاچوب ۳ کیلومتر از مسیر را زیرسازی خواهد کرد و اداره راه و شهرسازی به وسیله پیمانکار ادامه کار را انجام خواهد داد.

وی اظهار داشت: برای آسفالت این چهار کیلومتر ۸۰۰ میلیون اعتبار لازم است که ۴۰۰ میلیون تومان را نمایندگان مجلس از محل تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ اختصاص دادند و مابقی آن را اداره راه خواهد داد.

شاکری با اشاره به بازدید معاون راه روستایی و نمایندگان مجلس از این مسیر و اینکه مقرر شد ۳ کیلومتر در دو مسیر سرتا و سنه کوه آسفالت شود ، تصریح کرد: منابع مالی ما محدود است و برای این‌کار باید تامین اعتبار شود که جزئیات آن را اداره کل می‌داند.

وی لکه‌گیری محور اصلی، فرعی و روستایی به منظور حذف چاله‌ها و تسهیل عبور و مرور و سهولت ترافیک، پاکسازی و جمع‌آوری زباله، نخاله مصالح ساختمانی از حاشیه جاده، نصب انواع علائم هشداردهی، اخباری، انتظامی و اطلاعاتی و … را از جمله اقدامات اداره راه برای میزبانی از مسافران نوروزی در میاندورود عنوان کرد.

شاکری خاطر نشان کرد: در محورهای شریانی به‌خصوص گهرباران خط‌کشی محورها انجام شده است و رنگ آمیزی پایه علائم و تابلوها، نصب و راه‌اندازی انواع چراغ جشمک زن و رفع خاموشی در این محورها انجام گرفته است.

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا