برای یک توافق خوب معیار داریم/تمام تحریم‌ها باید برداشته شود

بصیر، سردار محمدرضا نقدی در حاشیه کنگره ملی شهدای دانشجو که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در ارزیابی وی از اختلاف زرگری میان رژیم صهیونیستی و آمریکا و فشار به ایران برای کوتاه آمدن از حق هسته‌ای خود، گفت: ما برای یک توافق خوب معیار داریم و بر اساس جنگ زرگری یا بازی تبلیغاتی توافق را نمی‌سنجیم.

وی ادامه داد: توافق خوب از منظر ما توافقی است که به حفظ دستاوردهای هسته‌ای، به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی،‌ حذف تمام تحریم‌ها بلافاصله بعد از روز توافق منجر شود و حال کاری با اینکه رژیم صهیونیستی با این توافق مخالف است یا موافق نداریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اظهارات اخیر نتانیاهو در کنگره آمریکا گفت: آنها همانطوری که در سال ۵۷ شاه را به آمریکا بردند تا به وی دلداری بدهند امروز نیز کنگره آمریکا قصد دارد صهیونیست‌هایی را که در حال محاصره هستند و خود را در معرض نابودی می‌بیند دلداری دهد اما کنگره آمریکا باید بداند که آموزش فاتحه‌خوانی بگذارد چرا که چند سال دیگر رژیم صهیونیستی نیست که برای آنان کف بزند.

سردار نقدی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری در زمینه اقدامات بسیج در حوزه صنایع گفت: بسیج در حوزه صنایع کوچک کمک می‌کند تا آنها بتوانند مشکلاتشان را رفع کرده و گره از کارشان باز شود.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا