مهلت دوباره برای نام نویسی آزمون سراسری از فردا

بصیر،، حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این خبر گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای داوطلبان متقاضی نام نویسی و شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴ برای دوره‌ های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌ حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسه های آموزش عالی و همچنین کد‌رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور و موسسه های آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه فرهنگیان که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده یا به هر علت دیگر نتوانستند نسبت به نام نویسی برای شرکت در این آزمون اقدام کنند، مهلت دوباره تعیین شده است.

وی گفت: مهلت دوباره برای نام نویسی در آزمون سراسری سال ۹۴ از فردا یکشنبه ۱۷ اسفند ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۳ پایان می‌پذیرد.

توکلی افزود: داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعیه این سازمان درباره اعلام زمان دوباره نام نویسی داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴ که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش ۴ اسفند و دوشنبه هفته آینده ۱۱ اسفند ۹۳ منتشر شده است برای نام نویسی در مهلت دوباره در نظر گرفته شده اقدام کنند.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش گفت: تا پایان مرحله نخست نام نویسی، تعداد ۸۴۸ هزار و ۴۲۸ داوطلب برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۴ نام نویسی کرده‌اند.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا