رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار:

بر روی کیفیت و قیمت اجناس نظارت جدی داریم

بصیر، روح‌الله ناصحی در حاشیه آئین افتتاحیه نمایشگاه بهاره فریدونکنار در اداره ورزش و جوانان این شهرستان، اظهار داشت: نمایشگاه بهاره شهرستان فریدونکنار از ۱۶ اسفند در مکان اداره ورزش و جوانان با هدف خدمت‌رسانی به اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه ۴۰ غرفه در این نمایشگاه ایجاد شد، تصریح کرد: از واحدهای تولیدی و توزیعی خواستیم تا در راستای طرح تنظیم بازار، حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان داخلی با همکاری اصناف در این نمایشگاه حضور و فعالیت داشته باشند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر احتمال تمدید زمان این نمایشگاه، اذعان داشت: اگر از این نمایشگاه استقبال به عمل آمد در کمیته مربوط تصمیم برای تمدید آن گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اولویت ما حضور فروشندگان بومی در این نمایشگاه بوده است، خاطرنشان کرد: فروشندگان غیربومی، آبشار عاطفه‌ها، کمیته امداد و بهزیستی نیز در این نمایشگاه حضور دارند تا هرکسی که توانمندی دارد محصولات خود را عرضه کند.

ناصحی با بیان اینکه ساعت کار نمایشگاه از بعد از ظهر آغاز می‌شود، اظهار داشت: در این نمایشگاه توزیع مرغ منجمد، گوشت، میوه و مرکبات شب عید را نیز در دستور کار داریم و شاید به خاطر فسادپذیر بودن این کالاها در چند روز پایانی سال عرضه شود و به این نمایشگاه نرسد اما مراکزی را برای عرضه این مواد در نظر گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه دو بخش برای توزیع میوه و مرکبات و ۴ نقطه برای توزیع مرغ منجمد را در شهرستان فریدونکنار در نظر گرفتیم، گفت: هدف هر نمایشگاه این است که محصولات حداقل ۲۰ درصد زیر قیمت بازار به فروش برسد که در این نمایشگاه نیز به همین صورت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فریدونکنار خاطرنشان کرد: در میان تمامی شهرستان‌های استان، تنها ۱۰ شهرستان این نمایشگاه را برگزار می‌کنند و فریدونکنار از شهرستان‌های شاخص برگزاری این نمایشگاه است و امیدواریم رتبه نخست سال گذشته ما که در مازندران به دست آوردیم تکرار شود.

ناصحی با بیان اینکه از تمامی اصناف چیزی جزء انصاف توقعی نداریم، اذعان داشت: جهادکشاورزی دبیر تنظیم بازار شهرستان فریدونکنار در سال ۹۳ است و بنابراین تامین و توزیع گوشت، مرغ، سیب، پرتقال و دیگر کالاهای اساسی به عهده این نهاد است.

وی افزود: در نمایشگاه بهاره امسال، فضایی را برای توزیع ایجاد کردیم تا چنانچه قبل از پایان نمایشگاه این اقلام وارد شهرستان شد در نمایشگاه نیز عرضه شود.

رئیس کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان فریدونکنار با بیان اینکه تنظیم بازار شب عید به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه‌ها می‌توان نام برد، اذعان داشت: تلاش ما عرضه مستقیم کالا و مایحتاج اصلی مردم، کنترل جدی بر روی قیمت‌ها و کیفیت اجناس است.

وی ادامه داد: به منظور تامین اقلام اساسی مورد نیاز مردم، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش بهاره دائر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا