حلقه اتصال تکریت/ هلاکت سرکرده لیبیایی داعش در موصل

بصیر،

نیروهای عراقی سعی دارند پیش از حمله به تکریت با محاصره کامل این شهر راههای کمک رسانی به اعضای گروهک تروریستی داعش را مسدود کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به گفته فرماندهان عملیاتی در عراق جنگ درتکریت زادگاه صدام به زودی آغاز خواهد شد. نیروهای عراقی به دنبال آزاد سازی موصل از داعش هستند. یک منبع امنیتی گفته است شهر الدور در جنوب شرقی سامراء شاهد درگیری های سختی میان نیروهای عراقی و داعش است.

نیروهای عراقی اکنون در فاصله چهارکیلومتری تقاطع العلم – الدور هستند و آماده می شوند محاصره جنوب تکریت را تنگ تر کنند و از منطقه شمال العلم حمله کنند.

براساس آخرین اخبار نیروهای مردمی و ارتش هم اکنون در منطقه ای هستند که الدور را به حمرین متصل می کند و در واقع در مسیر آزاد سازی تل العصیبی قدم بر میدارند.

نیروهای عراقی اکنون سعی دارند اطراف تکریت را تحت کنترل کامل خود درآورند تا خطوط کمک رسانی به اعضای گروه داعش را در تکریت قطع کنند و تلاش برای تحت کنترل گرفتن الدور و العلم و العجیل در همین چارچوب صورت می گیرد.

نیروهای ارتش توانستند ۴۳ بمب را نیز که گروه داعش در شهر الکرمه در ۵۰ کیلومتری غرب بغداد کار گذاشته بودند خنثی کنند

دانلود

 

 

همچنین به  گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، یکی از سران گروه تروریستی داعش در عملیات مشترک نیروهای مسلح عراق با حمایت نیروهای مردمی در منطقه حمرین در شمال شرق بعقوبه به هلاکت رسید.  ابوقتاده اللیبی که پیش از این امام جماعت مسجدی در شهر مصراته لیبی بود به عنوان سرکرده داعش در موصل فعالیت می کرد. نیروهای مسلح عراق توانستند اللیبی را در کمینی در روستای «مبارک الفرحان» در استان صلاح الدین به هلاکت برسانند. اللیبی پیش از این توانسته بود از منطقه حمرین به طرف منطقه العظیم در شمال بعقوبه فرار کند.

 

آزادی ابوعجیل

منطقه البوعجیل در شرق شهر تکریت

 

نیروهای داوطلب مردمی همراه با ارتش عراق موفق شدند ۱۵ روستا در اطراف شهر “العلم” را از دست تروریست‌های داعش آزاد کنند، همچنین نیروهای داوطلب مردمی کنترل دوراهی تکریت – العلم را دردست گرفته‌اند.

 

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا