هشتمین انتخابات هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران

بصیر،

بنابر مصوبات اعلام شده از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق های بازرگانی، تمام اعضای فعال اتاق که سابقه عضویت آن ها در اتاق تهران بیش از یک سال است می توانند در انتخابات اتاق تهران شرکت کنند.

آغاز انتخابات هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران
در انتخابات امروز ۴۰ نفر از نامزدهای انتخاباتی در ۴ حوزه بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی انتخاب شده و از ابتدای سال ۹۴ کار خود را به عنوان اعضای دور جدید هیئت نمایندگان آغاز می کنند.
در حوزه بازرگانی حداکثر ۱۶ نفر، در حوزه صنعت حداکثر ۱۴ نفر، در حوزه کشاورزی حداکثر ۶ نفر و در حوزه معدن حداکثر ۴ نفر انتخاب می شوند.
در روند برگزاری انتخابات امروز هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با توجه به مصوبه انجمن نظارت بر انتخابات رای وکالتی در این دور قابل پذیرش نیست و تنها صاحب کارت بازرگانی شخصا باید به محل برگزاری انتخابات مراجعه کند.
در ۴۰ دقیقه آغاز روند برگزاری انتخابات بیش از ۱۰۰ نفر شرکت کرده اند که از چهره های شاخص می توان به افرادی از جمله عسگراولادی، لاهوتی، و ارض اقدس اشاره کرد که از همان ساعات نخست در انتخابات شرکت کرده اند.
ابراهیم بهادرانی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران گفت: روند رای گیری به این صورت است که هرکس که وارد سالن می شود باید کارت بازرگانی خود را نشان داده تا مطابق با آن بتواند رای بدهد البته کسانی می توانند در این رای گیری شرکت کنند که کارت هوشمند بازرگانی داشته باشند.
وی افزود: احتمالا کمتر از ۵ هزار نفر تا ساعت ۱۸ امروز اقدام به حضور در انتخابات هشتمین دوره هیئت نمایندگان اتاق تهران می کنند. این امر در حالی است که در دور گذشته ۲۴۰۰ نفر رای داده بودند.
وی درباره تمدید زمان رای گیری گفت: بر اساس مصوبه قرار است رای گیری تا ساعت ۱۸ امروز ادامه داشته باشد اما احتمالا بنا به خواست اعضا ممکن است تا ساعت ۲۱ نیز تمدید شود.
همچنین خسروتاج رئیس انجمن نظارت بر انتخابات نیز از همان ساعات نخست برگزاری انتخابات هشتمین دوره هیئت نمایندگان در مصلی حضور یافته است.

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا