جنگ خیابانی در تکریت

بصیر،

بعد از اینکه ارتش عراق با پاکسازی مناطق شرقی تکریت توانست این شهر را از تمام جهات محاصره کند اکنون وارد این شهر شده است تا آن را به صورت کامل از عناصر تروریستی داعش پاکسازی کند.

العالم، از عراق گزارش داد که اکنون جنگ خیابانی در تکریت بین نیروهای عراقی و عناصر داعش در جریان است که ارتش عراق خسارت‌های سنگینی به داعش وارد کرده است.
همچنین نیروهای عراقی به مناطق الهیاکل، الدیوم و منطقه صنعتی را در تکریت وارد شده‌اند.
بر اساس این گزارش ارتش عراق اکنون به سمت مناطق تل السیباط و ربیضه در شمال شرق تکریت حرکت کرده است تا آن را از عناصر داعش پاکسازی کند و عملیات آزادسازی از چهار محور شروع شده است.

 ارتش عراق در ورودی های شهر تکریت
یک منبع امنیتی گفت که ارتش توانست منطقه سمره در شمال شرق تکریت را از عناصر داعش پاکسازی کرد و پیشروی با پشتیبانی گسترده نیروی هوایی ارتش صورت می‌گیرد.
نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی عملیات آزاد سازی شهر تکریت را از روز سه شنبه آغاز کرده و از چند محور به‌سمت این شهر حرکت کردند.
گزارش ها همچنین حاکیست نیروهای امنیتی عراق در پی درگیری شدید با تروریست‌های داعش، بیمارستان آموزشی تکریت را تحت کنترل خود در آورده و پرچم عراق را بر فراز آن به اهتزار در آوردند.

 ارتش عراق در ورودی های شهر تکریت

یک منبع امنیتی در استان صلاح الدین اعلام کرد که نیروهای امنیتی عراق و دفاع مردمی با پشتیبانی مبارزان عشایر از محور جنوبی تکریت به‌سمت آن پیشروی کردند و توانستند پرچم این کشور را بر فراز بیمارستان این شهر به اهتزاز در آورند.
نیروهای عراقی همچنین توانستند مناطق اطراف بیمارستان را از تروریست‌ها پاکسازی کرده و مقادیری مواد منفجره را نیز خنثی سازند.
 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا