فرماندار فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

توجه به بحث‌های مراقبتی در طرح دریا نوروز ۹۴/ مردم چهارشنبه سوری را به چهارشنبه سوری تبدیل نکنند

بصیر، مهرداد ابراهیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: با توجه به سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز ملی شهدا در روز گذشته مراسم گل‌ریزان قبور مطهرشان را در گلزار تکیه معصوم‌زاده برگزار کردیم و همچنین دو میدان شهر به نام شهیدان امین‌تبار و رحیمی نام‌گذاری شد و از آن پرده‌برداری کردیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه برای ورود مسافران و پذیرایی از آنها چه تمهیداتی را اندیشیده‌اید، اظهار داشت: از بهمن سال جاری، ستاد تسهیلات نوروزی را با دقت تمام و با نگاه ملی آغاز و تا امروز ۵ جلسه تخصصی برگزار کردیم.

فرماندار فریدونکنار اذعان داشت: همچنین در تمام ادارات چندین جلسه کارگروهی برگزار کردیم تا تمامی زیرساخت‌های تفریحی و سیاحتی شهرستان برای استفاده بهینه مسافر از دریا، اقامت، هتل و متل‌ها و همچنین نظارت بر قیمت و مدارای با مشتریان را در دستور کار قرار دهیم.

ابراهیمی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر دائر بودن طرح دریا در نوروز ۹۴، خاطرنشان کرد: در نوروز ۹۴ تمهیدات مراقبتی را انجام می‌دهیم، به نظر نمی‌رسد کسی در این هوای سرد تمایل به شنا کردن داشته باشد اما اگر این‌طور شد بحث‌های مراقبتی را بیشتر به کار می‌بندیم و در این زمینه با ناجیان غریق و نیروی انتظامی همکاری می‌کنیم.

وی همچنین در مورد چهارشنبه سوری و کنترل آن در فریدونکنار به خبرنگار ما، گفت: امیدواریم چهارشنبه آخرسال در فریدونکنار به همت مردم از «چهارشنبه سوری» به «چهارشنبه سوزی» تبدیل نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا