فرار مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار از پاسخ به یک خبرنگار!

ترس از دست‌دادن میز مدیریت یا ناتوانی در پیگیری وظایف محوله!؟

بصیر، در حالیکه بارها رهبری خواستار انعکاس عملکرد از سوی مدیران و مسئولان دستگاه‌های متفاوت شدند و این امر را موجب القای امید و آینده روشن در جامعه می‌دانند متاسفانه برخی از مدیران فریدونکنار همچنان از این امر سرپیچی می‌کنند و در مقابل سوال خبرنگاران با بی‌احترامی و بدترین واکنش‌ از پاسخ‌گویی و روشن کردن ابهامات طفره می‌روند.

این در حالی است که برای عدم پاسخگویی یک مسئول به سوال خبرنگاران می‌تواند چند دلیل مهم داشته باشد، یکی از مهم‌ترین آنها ناتوانی مدیر از به انجام رسانیدن وظایفی است که در قبال آن از بیت‌المال حقوق دریافت می‌کند.

دلیل دیگری که یک مسئول را می‌تواند از پاسخگویی فراری دهد ترس نسبت به از دست‌دادن پست و جایگاه ریاست و مدیریت است که اگر این‌طور باشد امام صادق(ع) می‌فرماید« از ریاست‌طلبی دوری کن که هر که آن را طلب کند، نابود می شود.»

با توجه به نزدیکی ایام نوروز و ورود مسافر به فریدونکنار در حاشیه مراسم افتتاحیه ساختمان اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان به سراغ «جعفرنیا» مدیر امور آب و فاضلاب فریدونکنار رفتیم نا چند سوال در زمینه‌های مربوط به این اداره را بپرسیم که پس از مطلع شدن از پرسش‌ها، به خبرنگار ما بی‌احترامی کرد و بدون پاسخ پا به فرار گذاشت.

این در حالی است که خبرنگار بصیرنیوز قصد داشت سوالاتی از جمله «با توجه به ورود مسافر در نوروز ۹۴ به فریدونکنار و احتمال کم‌بود آب در این شهرستان، این اداره چه تمهیداتی را اندیشیده است و یا اینکه وعده یک میلیارد تومانی معاون عمرانی استاندار برای بهبود وضعیت آب شرب فریدونکنار به کجا رسیده است» را بپرسد.

نکته‌ای که مدیران باید به آن توجه کنند این است که خبرنگاران حلقه وصل آنها و مردم هستند و با فرار کردن از پاسخ به سوالات، ابهامات زیادی در اذهان مردم نسبت به آن مدیر و عملکردش برجای می‌ماند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا