مصاحبه با دختری که ۳۰ سال لباس مردانه پوشید

بصیر،

خبرنگار ما با این دختر مرد نما مصاحبه ای کرده است که از نظر شما می گذرد. وقتی به ده رسیدم سراغ هاجر را گرفتم، به منزل او رفتم، گفتند که در مزرعه است. نشانی مزرعه را گرفتم و او را پیدا کردم. وقتی با او روبه رو شدم، پرسیدم با هاجر کار دارم. گفت بفرمائید خودم هستم!

وقتی این حرف را شنیدم یکه ای خوردم و سراپای او را ورانداز کردم. از نگاه من تعجب کرد و گفت با من چکار داری؟

گفتم می خواهم راجع به زندگی شما تحقیق کنم !

هنوز جمله من کامل نشده بود که گفت مامور وزارت کشاورزی هستی؟

گفتم: نه!

شنیده ام که شما زن هستید و در لباس مردها زندگی می کنید! هاجرناراحت شد و مرا به خانه خود برد. بعد خود را معرفی کردم و از او خواستم ماجرای زندگی خود را برایم شرح دهد.

او گفت من ۳۰ سال ازعمرم می گذرد. از روزی که خود را شناختم، لباس مردانه پوشیدم و مردانه زندگی کردم. این کار مرا به صورت یک مرد درآورده به طوری که حس می کنم از زن ها بدم می آید. کمتر کسی است که بداند من زن هستم همه مرا یک مرد می دانند. سال گذشته هم مانند مردان ده، صد من گندم و جو کشت کردم و محصول برداشتم.

دختری 30 سال لباس مردانه پوشید

وقتی او مشغول صحبت بود به صورتش خیره شدم، چین و چروک های زیادی صورت او را پوشانده بود. او متوجه نگاه من شد و گفت این چین و چروک ها هر کدام از غصه و ناملایماتی است که در زندگی من وجود داشته است. من غیر از لذت غم، لذت دیگر نچشیده ام.

هاجر گفت مادر و پدرم چون پسر دوست داشتند موقعی که من به دنیا آمدم لباس پسرانه به تنم کردند و وقتی هم بزرگ شدم به آنها احترام گذاشتم و لباس مردانه پوشیدم و حالا هم حاضر نیستم که لباس مردها را از تنم بیرون بیاورم. هاجرگفت که من در تمام مدت عمرم هنوز عاشق نشده ام و تصمیم هم ندارم که شوهر کنم. در ده با مردان مانند خودشان رفتار می کنم و آنها هم مرا از جنس خود می دانند.

از هاجر پرسیدم تا به حال مریض نشده ای؟ گفت چرا.

پرسیدیم به مریض خانه رفته ای؟ اظهار کرد: نه! هر وقت مریض شدم به دکتر مراجعه نکردم چون وحشت داشتم که مبادا از جنسیت من اطلاع پیدا کند و آبرویم برود.

سوال کردم آیا می خواهی تا آخر عمر تنها زندگی کنی؟

گفت بله می خواهم زراعت کنم و از پدر و مادرم نگهداری نمایم.

هاجر در پایان گفت: من از مقامات وزارت کشاورزی تقاضا دارم که به من وام کشاورزی بدهند تا بتوانم کشت و زرع کنم و به همین زندگی ادامه دهم.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا