کشوری به ایران تجاوز کند ضربه‌ ای مهلک تر از حمله اش دریافت می‌کند

بصیر،

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در جمع کارکنان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۸ و یگان‌های تابعه گفت: امروز دشمن فهمیده است که ملت شریف ایران و در کنار آنها نیروهای مسلح با تمام توان از کشورشان دفاع و همیشه پیرو ولایت فقیه و رهبرشان هستند و دشمن می‌خواهد از راه تفرقه و از راه اسلام هراسی و تبلیغ به کشور عزیز ایران ضربه بزند و وجود داعش در منطقه یکی از فعالیت های دشمن است.

وی ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در هشت سال دفاع مقدس ۴۶ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که ۱۵۰۰ نفر از آنها از برادران اهل تسنن هستند و این یعنی وحدت و در کنار آن ارمغان پیروزی.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با بیان اینکه امروز نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در مرزهای کشور شجاعانه آماده دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران است، افزود: گروه‌ تکفیری داعش می‌داند که توان مقابله با نیروهای مسلح و فرزندان ایران ندارند.

وی با اشاره به کلام مقام معظم رهبری که «بروید کاری کنید که مسئولان و ملت به نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تکیه کنند» گفت: این نشان از اهمیت و جایگاه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با تمام ماموریت های نظامی آشنا و دارای توان رزمی بالایی است.

سرتیپ پوردستان همچنین با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در هشت دفاع مقدس نقش موثر در آموزش منظم و پیگیر تمام داوطلبان جنگ و تجهیز آنان بر عهده داشت، اذعان کرد: پروژه ایران هراسی از سوی آمریکا و با سرمایه گذاری‌های کلان به منظور کاهش نفوذ ایران در منطقه صورت می گیرد و ایران به دلیل نوع گفتمان سیاسی بعد از انقلاب مورد توجه ملت‌ها و نیروهای آزادیخواه جهان قرار گرفته و به دلیل نظامی که ایجاد کرده است از ویژگی‌ها و توانمندی‌های قابل قبولی برخوردار است.

وی تاکید کرد: امروز، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی مقابله در برابر هر گونه تجاوز نظامی علیه استقلال، تمامیت ارضی، نظام جمهوری اسلامی ایران و منافع کشور را دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین گفت: مرزهای غربی کشور ایران در مقابل ورود اشرار و گروهای تروریستی دژ غیرقابل نفوذ است و ملت شریف ایران و منطقه غرب کشور بدانند رزمندگان نیروی زمینی ارتش شبانه روز بیدارند و از مرزهای ایران دفاع می کنند و اجازه تعرض به خاک وطن را نمی‌دهند. ما اهل تجاوز به هیچ کشوری نیستیم ولی اگر کشوری بخواهد خیال خام تجاوز به ایران را عملی کند ضربه‌ای مهلک‌تر از حمله اولیه خود دریافت می‌کند.

امیر سرتیپ پوردستان در پایان با اشاره به ایام شهادت فاطمه زهرا (س)، این بانوی بزرگ را الگو و اسوه زنان مسلمان دانست و گفت: زنان و دختران مسلمان ایران باید از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) درس گرفته و فداکاری و ایثار را از این بانوی گرامی یاد بگیرند و در تمام ابعاد زندگی، ایشان را الگو و اسوه خود قرار دهند.

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا