تحریم انتخابات رژیم صهیونیستی

بصیر،

روزنامه صهیونیستی معاریو نوشت که بیشترساکنان شهرسدیروت فردا سه شنبه هرگز پای صندوق های رای نمی روند و هر کس هم برود برگه سفید به صندوق رای خواهد انداخت. براساس این گزارش، تعدادی زیاد از ساکنان این شهرک که از طرفداران حزب لیکود هستند اعلام کرده اند که هیچ کس را انتخاب نخواهند کرد و به پای صندوق های رای نمی روند.

معاریو نوشت: علت اصلی عدم تمایل ساکنان سدیروت برای شرکت درانتخابات کنست، وضعیت نابسامان امنیتی این شهرک و اوضاع بد اقتصادی است. درهمین رابطه «شمعون عومر» (۵۳ ساله) از ساکنان این شهرک گفت که شرکت در این انتخابات بی فایده است و من تصمیم دارم هیچ فردی را انتخاب نکنم زیرا این انتخابات هیچ فایده ای برای ساکنان سدیروت و امنیت و اقتصاد آن نخواهد داشت و من نمی خواهم به نامزدها رای دهم تا آنها به حقوقی بالغ بر ۵۰ هزار شکل (واحد پول رژیم صهیونیستی) دست یابند در حالیکه هیچ خدمتی به این شهر و امنیت آن نمی کنند.

معاریو در ادامه با اشاره به تعهد مسئولان نظامی و سیاسی اسرائیل برای توقف شلیک موشک های فلسطینی از غزه به شهر سدیروت نوشت: درانتخابات گذشته میانگین مشارکت ساکنان این شهرک به سطح ضعیف یعنی ۵۵ درصد رسید و اکنون پس از جنگ اخیر غزه که سدیروت شاهد شلیک بیشترین تعداد موشک های فلسطینی به این شهر بود، دیگر ساکنان آن تمایلی به شرکت در انتخابات ندارند.

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا