اعمال بی‌ شرمانه شرط گرفتن نمره قبولی به گزارش پلیس انگلستان، معلم متاهل یکی از دبیرستان های «بدوورث» در شهرستان وارویکشایر پس از فاش شدن رابطه پنهانی اش دستگیر شد.

بصیر،

«لی اسمیت» معلم ۳۸ ساله به اتهام برقراری رابطه غیر اخلاقی با ده‌ها تن از شاگردان خود در کلاس درس در «بدوورث» انگلستان دستگیر شد.
به گفته سخنگوی پلیس مسئولان مدرسه  پس از مشاهده رابطه غیر اخلاقی این معلم با شاگردان ۱۵ ساله اش به صورت اتفاقی رابطه پنهانی معلم را پس از یک سال فاش کردند.
به گفته  قربانی ۱۵ ساله “اسمیت” که در سال ۲۰۱۳ چهارده سال داشت وی بارها و بارها با ارسال پست های الکترونیکی که حاوی مطالب درسی بودند موجب خوشحالی من می شد، اما به یک باره این پست ها دیگر شامل موارد درسی نبود و خبر از صحبت از یک تمدن شیطانی بود که انسان را به بی‌شرمانه ترین‌ کار‌ها سوق می‌داد.
لی اسمیت در حالی که منتظر به دنیا آمدن فرزندش بود با ارسال نامه های الکترونیکتی موفق به فریفتن دختر نوجوان شد و به بهانه های مختلف وی را به منزل مسکونی اش به منظور رسیدن به اهداف شیطانی خود منتقل می کرد.
پس از آغاز تحقیق پلیس درباره این پرونده “لی اسمیت ” ۳۸ ساله به اتهام جرائم دیگری از جمله سابقه دار بودن وی در اتهام با  کودک آزاری  و جعل سند دستگیر شده بود.
همچنین این معلم دروغین با داشتن مدارک شناسایش جعلی موفق به  فرارو دوباره مشغول به کار شده بود که در نهایت پس از یک سال دستگیر شد. دیگر تحقیقات پلیس در مورد اسمیت حاکی از جعلی بودن  رزومه کاریش در این مدرسه است که خود را معلم ونوازنده معرفی کرده است
همچنین لی اسمیت برای وادار کردن قربانیش به انجام درخواست های بی شرمانه اش وی را با تهدید نمره مردودی تسلیم خود میکرد و قربانیان را وادار به انجام اعمال شیطانی مانند همجنسگرایی و . . . می‌کرد.
رابطه پنهانی و طولانی آنان که از سال۲۰۱۳ آغاز شده بود، پس از پایان کلاس اسمیت و قربانی اش در کلاس می ماندند تا آنچه نباید را اجرا کند؛ اما ماجرا را یکی از همکاران وی دید و فاش کرد.
اسمیت به اتهام سه جرم دیگر مربوط به روابط غیر اخلاقی با کودکان و فریفتن آنان به اعمال شیطان پرستی که در گذشته مرتکب شده بود، با تغییر هویت خود و نقل مکان های زودهنگام موفق به فرار شده بود.
بر اساس حکم دادگاه لی اسمیت با وجود تمامی این اتهام ها فقط به ۹ ماه زندان محکوم شده است.

معلم متجاوز انگلیسی

 

 

 

 

 

 

 

شبکه خبر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا