معلم قلابی دانش آموزان دختر را بنده شیطان می‌کرد/ انجام اعمال بی‌شرمانه؛ شرط گرفتن نمره قبولی

بصیر،

“لی اسمیت” معلم، ۳۸ ساله، به اتهام بر قرراری رابطه غیر اخلاقی با ده‌ها تن از شاگردان خود در کلاس درس در “بدوورث ” انگلستان دستگیر شد.

 

به گفته سخنگوی پلیس مسوولین مدرسه  پس از مشاهده رابطه غیر اخلاقی این معلم بی شرم با شاگردان ۱۵ ساله اش به صورت اتفاقی رابطه پنهانی معلم را پس از یک سال فاش کردند.

 

به گفته  قربانی ۱۵ ساله “اسمیت” که در زمان ۲۰۱۳ ،  ۱۴سال داشت  وی بار ها و بار ها با ارسال پست های الکترونیکی که حاوی مطالب درسی بودند موجب خوشحالی من میشد اما به یک باره این پست ها دیگر شامل موارد درسی نبود و خبر از صحبت از یک تمدن شیطانی بود که انسان را به بی‌شرمانه ترین‌ کار‌ها سوق می‌داد.

 

لی اسمیت در حالی که منتظر به دنیا آمدن فرزندش بود با ارسال نامه های الکترونیکتی موفق به فریفتن دختر نوجوان شد و به بهانه های مختلف وی را در به منزل مسکونی اش به منظور رسیدن به اهداف شیطانی خود منتقل می کرد.

 

 

پس از آغاز تحقیقات پلیس در مورد این پرونده “لی اسمیت ” ۳۸ ساله به اتهام جرایم دیگری از جمله سابقه دار بودن وی دراتهام با  کودک آزاری  جعل سند دستگیر شده بود.

 

همچنین این معلم دروغین با داشتن مدارک شناسایش جعلی موفق به  فرار شده بود و دوباره مشغول به کرا بود که در نهایت پس از یک سال دستگیر شد. دیگر تحقیقات پلیس در مورد اسمیت حاکی از جعلی بودن  رزومه کاریش در این مدرسه است که خود را معلم ونوازده معرفی کرده بود

 

همچنین لی اسمیت برای وادار کردن قربانیش به انجام درخواست های بی شرمانه اش وی را با تهدید نمره مردودی تسلیم خود میکرد و قربانیان را وادار به انجام اعمال شیطانی مانند همجنسگرایی و . . . می‌کرد.

 

 

رابطه پنهانی و طولانی آنان که از سال۲۰۱۳ آغاز شده بود در حالی که پس از پایان کلاس اسمیت و قربانیش در کلاس میماندند تا آنچه نباید را اجرا کند توسط یکی از همکاران وی مشاهده و فاش شد.
اسمیت به اتهام سه جرم  دیگردر ارتباط با روابطه غیر اخلاقی با کودکان و فریفتن آنان به اعمال شیطان پرستی که در گذشته مرتکب شده بود، با تغیر هویت خود و نقل مکانهای زود هنگام موفق به فرار شده بود.

 

بر اساس حکم دادگاه “لی اسمیت” با وجود تمامی این اتهامات فقط به ۹ ماه زندان محکوم شد.

 

 

 

snn.ir

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا