بصیر گزارش می‌دهد؛

دومین مجمع عالی بسیجیان شهرستان فریدونکنار برگزار شد/ تصاویر

بصیر،دومین مجمع عالی بسیج شهرستان فریدونکنار با حضور حجت‌الاسلام جلالی امام‌جمعه، حجت‌الله عصمتی معاون فرماندار، سیدولی میرشفیعی فرمانده سپاه، سردار نانواکناری یادگار ۸ سال دفاع مقدس، حجت‌الاسلام نجار فیروزجائی نماینده ولی‌فقیه سپاه، مهدی مهدی‌زاده رئیس مجمع، سیدعلی محمدی نائب رئیس مجمع، زارع جانشین نیروی انتظامی، روسای برخی ادارات و نهادها و کارگروه‌های متفاوت بسیجیان، در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان، برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مهدی مهدی‌زاده رئیس مجمع بسیج شهرستان، با تشکر از عملکرد کارگروه‌های مختلف در طول سال، اظهار داشت: در راستای مصوبات مجمع، بحث‌های تخصصی گروه‌های مختلف اقشاری را امروز مورد بررسی قرار می‌دهیم و تصمیم‌های لازم نیز در این زمینه گرفته می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه رهبری بصیرت را بسیار مهم می‌دانند و بارها به آن اشاره کرده‌اند، تصریح کرد: انسان اگر داراری مسئولیت‌های زیاد و مهم باشد اما بصیرت نداشته باشد منحرف می‌شود.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: در زمان فتنه بعضی‌ها در چهره حق می‌آیند و فقط باید بصیرت داشته باشیم تا شناخت‌مان دقیق‌تر شود.

رئیس مجمع بسیج شهرستان همچنین اذعان داشت: نخستین نگاه همه ما باید خدمت باشد و در این بین از نخبگان نیز استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از گزارش این افراد نخبه در ارائه خدمات، موجب توسعه شهرستان شویم، گفت: اگر فقط یکی از مصوبات را در سطح شهرستان اجرایی کنیم در نزد خداوند و مردم این شهرستان سربلند می‌شویم.

در ادامه، دکتر سیدعلی‌اکبرحسینی‌نسب رئیس بیمارستان امام‌خمینی(ره) فریدونکنار به ارائه گزارش عملکرد و راهکارهای کارگروه سلامت پرداخت.

همچنین سید عباس کاظمی دبیر کارگروه فرهنگی- سیاسی این مجمع نیز به بیان راهکارهای جلوگیری از طلاق پرداخت.

 DSCN7349

DSCN7352

DSCN7360

DSCN7374

DSCN7381

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا