پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار به مناسبت نوروز ۹۴

بصیر، مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار طی پیامی، فرارسیدن نوروز ۹۴ را به معلمان و دانش‌آموزان فریدونکناری تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

همكاران عزيز و زحمت كش،دوستان ارزشمند من؛

اكنون كه در بازي مستانه گل و بلبل و در رويش شكوهمند سبزه‌ها وشقايق‌ها بر گستره جغرافيا، عطر دل‌انگيز بهار را نرم نرمك استشمام مي‌كنيم با دلي سرشار شوق بهاري و انديشه‌اي حيات گرفته از تفكر الهي براي صفاي بيشتر جان‌هاي‌مان به نظاره آمدن دوباره بهار بنشينيم تا اين بار با تحولي عظيم‌تر همگام با رستاخيز زمين، شكوفايي و تعالي را براي زندگي خود به ارمغان بياوريم.

بهار تجلي زيباترين جلوه رحماني كه هر انسان صاحب‌دلي را به تفكر و تدبر و تعالي بيشتر به سمت كمالات انساني فرا مي‌خواند و صد البته ما مفتخريم كه به عنوان ميراث‌داران فرهنگ و تمدن نياكان‌مان زيباترين جشن ارزشمند تاريخ را در رستاخيز طبيعت در زرين‌ترين صفحات تاريخ خود براي هر ايراني مسلمان و فراتر از آن براي هر انسان به ارمغان آورده‌ايم .

نوروز باستاني ما جشن سرسبزي زوال‌ناپذير فرهنگ مترقي ما است، باشد كه به عنوان شيعه‌اي متعهد در ادامه ايدئولوژي توحيدي پدران و گذشتگان دانشمندمان، با یاد بانوی بانوان عالم و مادر ائمه اطهار حضرت زهرا(س)، رهروان صديق اهل بيت عصمت وطهارت باشيم.

درپايان ضمن قدرداني و سپاس از تلاشهاي خستگي ناپذير يكايك همكاران عزيز و شريفي كه در كنار آنان سالي سرشار از عزت وخدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی را به پايان رساندیم، آرزو مي‌كنم سال جديد سالي سرشار از توفيقات و پيشرفتهاي عالي تر براي ملت وارسته و قدرشناس ايران عزيز باشد.

و در آخرين جمله از خداوند منان مصرانه مسئلت دارم تا همگي در پناه ايزد متعال سالي آكنده از نيك‌نامي و تندرستي را فراروي خود داشته باشید.

سید عظیم اسماعیل زاده

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا