تا امروز در هیچ عزل و نصبی دخالت نکردم/کار قوه قضائیه در مورد ممنوع‌التصویر کردن خاتمی عقلایی نبود/به علیپور نمره قبولی می‌دهم

بصیر،

شامگاه دوشنبه سید هادی حسینی نماینده مردم قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی طی یک نشست خبری در سالن اجتماعات شهرداری قائم‌شهر به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حسینی در سوالی مبنی بر اینکه چه پیگیری هایی برای احداث شهرک جمع‎آوری و بازیافت ضایعات در جویبار انجام شده است، اظهار داشت: با پیگیری‌هایی که شخص آقای گنجی «فرماندار جویبار»، بنده و آقای علیپور داشتیم، خوشبختانه زمین مربوط به احداث این شهرک انتخاب شد.

وی افزود: در حال حاضر کارهای اداری مربوط به احداث شهرک جمع‌آوری و بازیافت ضایعات در جویبار در حال انجام است.

نماینده قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی تصریح کرد: در کنار کارهای اداری به‎دنبال جذب سرمایه‎گذار هستیم تا این پروژه به‎زودی احداث شود.

* حل مشکل آب شرب جویبار در سال ۹۴

وی در مورد مشکلات آب شرب شهرستان جویبار، اذعان کرد: آب شرب این شهرستان از کیاکلا و بهنمیر تأمین می‌شود و حدود سه مجتمع آبرسانی برای تأمین آب شرب این شهرستان در دست اقدام است.

حسینی خاطرنشان کرد: برای سال آینده از محل اعتبارات تخصیص داده شده مقام معظم رهبری برای تقویت آب شرب جویبار هزینه می‌شود.

این نماینده با بیان اینکه دولت در زمینه بهداشت و درمان بودجه های خوبی در نظر گرفته است، به بیمارستان خصوصی در حال ساخت فکوری اشاره کرد و ابراز داشت: جلسات بسیار خوبی با وزیر بهداشت و معاونان این وزیر توسط بنده و آقای علیپور برای حل مجوز این بیمارستان گرفته شده است و به زودی مشکلات مجوز آن حل می‌شود.

* جویبار پایتخت تولید خاویار در جهان می‌شود

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه جویبار به‌زودی به پایتخت تولید خاویار جهان تبدیل می‌شود، گفت: پروژه ماهیان خاویاری قره برون که در ساحل چپکرود جویبار در حال احداث است، به زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: افتتاح این پروژه توسط رئیس جمهور یا یکی از معاونان وی انجام می‌شود.

حسینی به ساخت سالن ۶ هزار نفری جویبار نیز اشاره‌ای کرد و گفت: طی روزهای گذشته مراحل نقشه‎برداری این سالن در جویبار انجام شد و نقشه آن برای اجرای مراحل بعدی به مهندسان مربوطه داده شده است.

عضو کمیسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمین ساخت این سالن تهیه شده است، خاطرنشان کرد: در جلسه ای که دیروز برگزار کردیم مبلغی بالغ بر یک میلیارد تومان برای شروع ساخت این سالن در نظر گرفتیم.

* دولت اصل عزت و مصلحت را در مذاکرات رعایت کند

نماینده قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در پاسخ به سوالی در مورد مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: ما ۳۰ سال بدون آمریکا زندگی کردیم و مشکلی برای ما پیش نیامد اما نباید ارتباط خود را با دنیا قطع کنیم چرا که دنیا نیز در کنار ارتباط با ما سود می‌برد.

وی افزود: ارتباط ما با دنیا باید بر اساس اصل عزت و مصلحت باشد و دولت نیز باید تمام سعی خود را بکند تا مذاکرات را با استفاده از این دو اصل به پایان برساند.

* با مسببان حادثه شیراز برخورد شود

حسینی در ادامه به سوال یکی از خبرنگاران در مورد ضرب‎وشتم علی مطهری در شیراز بیان کرد: صرف نظر از اینکه علی مطهری کیست و چه نظراتی دارد، نباید این اتفاق صورت می‌گرفت.

وی افزود: اگر از همین الان جلوی اینگونه اتفاقات گرفته نشود، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد و برای همیشه کشور دچار چنین صحنه‌هایی خواهد بود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نباید افرادی که به مطهری حمله کردند را مذهبی و ولایی بدانیم، تأکید کرد: افراد مذهبی و ولایی هیچ وقت به طرف مقابل خود فحش و ناسزا نمی‌گویند بلکه با منطق با وی صحبت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه باید جلوی اینگونه اتفاقات گرفته شود، افزود: آقای مطهری از خانواده شهید است و نباید به خانواده وی فحش و ناسزا می‌گفتند.

* ما همه تازه به دوران رسیده‌ایم!

سید هادی حسینی در ادامه و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد فشار بیش از حد مجلس به دولت اظهار داشت: ما نمایندگان مجلس هنگامی که کار خوبی از سوی دولت انجام می‌شود از آن حمایت می‌کنیم اما جلوی کارهای بیهوده دولت به شدت ایستادگی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس حق دارد که حرف بزند، افزود: همانطور که علی مطهری حق حرف زدن دارد، آقای رسایی نیز باید نظرات خود را مطرح کند.

نماینده قائم‎شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی با انتقاد از جمله تازه به دوران رسیده‌ها، اظهار کرد: بنده به هیچ وجه این جمله را قبول ندارم چرا که همه ما تازه به دوران رسیده ایم هم بنده به‌عنوان نماینده مجلس و هم آقای رئیس جمهور به‎عنوان رئیس قوه مجریه تازه به دوران رسیده ایم چرا که در همین انقلاب به مقام و منصبی دست یافتیم.

* حامی دولت اعتدال هستم

وی افزود: بنده از همان اول انتخابات حامی دولت اعتدال بودم و جزو همان ۱۰ نفری بودم که به استان‌های مختلف سفر کرده و از آقای روحانی حمایت می‌کردم.

حسینی ادامه داد: اما آنجایی که دولت مسیر اشتباهی را انتخاب کرده باشد به شدت با آن برخورد خواهیم کرد.

* به مهندس علیپور نمره قبولی می‌دهم

این نماینده مجلس در ادامه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد احترام به رقبا در جریان انتخابات مجلس، اظهار داشت: هنوز هیچ رقیبی مشخص نشدند اما همه رقبا برای بنده قابل احترام هستند.

وی در مورد کمال علیپور دیگر نماینده حوزه انتخابی خود به خبرنگاران گفت: بنده به مهندس علیپور نمره قبولی می‌دهم چرا که وی تلاش زیادی را در این چند سال انجام داده است.

حسینی با اشاره به اینکه بنده از خودم راضی نیستم، تصریح کرد: نمره قبولی ما را باید مردم بدهند چرا که آنها مالک این کشور هستند.

* کار قوه قضائیه در مورد ممنوع‌التصویر کردن خاتمی عقلایی نبود

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ به موضوع ممنوع التصویر شدن رئیس جمهور دولت اصلاحات نیز اشاره‌ای کرد و گفت: کاری که قوه قضاییه انجام داد کار درستی بوده اما عقلایی نبود، چرا که با این کار آقای خاتمی محدود نشده است.

وی با اشاره به اینکه در دنیای امروز کسی را نمی‌توان ممنوع‎الخبر یا ممنوع‎التصویر کرد، افزود: باید اجازه بدهیم آدم‌ها در حدودی که از خطوط قرمز عبور نکنند، حرف‌های خود را به گوش مردم برسانند.

حسینی با تعریف و تمجید از رئیس دولت اصلاحات تأکید کرد: امام (ره)، خاتمی را فرزند فرهیخته انقلاب و رهبری وی را رئیس جمهور مودب و خوب نامیدند.

وی افزود: به جای اینکه همه را از همه چیز ممنوع کنیم باید وحدت خود را در جامعه بیشتر سازیم.

* در انتصابات مدیران استانی و شهرستانی دخالت نداشتم

نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در پایان با اشاره به شایعات حضور خود در انتصابات مدیران و مسئولان استان، اظهار کرد: بنده از همان ابتدا اصل را بر این گذاشتم که در انتصابات دخالت نکنم.

وی افزود: تا به امروز نیز در هیچ عزل و نصبی دخالت نکردم اما اگر نیاز به مشاوره باشد راهنمایی های لازم را انجام می‎دهم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا