شرط جالب خاکپور برای بازیکن نفت تهران

بصیر، محمد خاکپور در خصوص پیروزی ۲ بر یک نفت مقابل الشباب اظهار داشت: به نظرم نفت در این بازی نمایش خوبی را داشت و توانست پیروز میدان شود.

وی در مورد اینکه ارسلان مطهری پس از گلزنی به سمت خاکپور اشاره کرد یادآور شد: من مطهری گفته بودم که اگر گل نزند به اردوی تیم امید نیاید.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص اینکه کروز مربی تیم امید اعلام کرده که سرمربی امید با حضور جهانبخش و آزمون در تیم ملی بزرگسالان موافقت کرده تصریح کرد: به هیچ عنوان این مسئله صحت ندارد. من فقط یک بار با کی‌روش جلسه داشتم که آن هم از پیش تعیین شده نبود بلکه در فدراسیون او را دیدم.

خاکپور یادآور شد: در آن جلسه که حدود یک ماه و نیم پیش بود در خصوص آزمون و جهانبخش صحبت کردیم که کی‌روش گفت هم‌اکنون وضعیت من در تیم ملی مشخص نشده است و معلوم نیست در تیم ملی حضور داشته باشم یا نه. او گفت که اگر سرمربی نباشم که باید با مربی دیگری در این خصوص صحبت کنید و اگر سرمربی باشم به بازیکنانم نیاز دارم. وقتی او چنین جوابی را به من می‌دهد من دیگر نمی‌توانستم صحبتی انجام بدهم زیرا وضعیت او نامشخص بود.

سرمربی تیم المپیک در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده که او گفته هر تصمیمی بگیرد اجرا خواهد کرد تصریح کرد: من چنین حرفی نزدم. بلکه گفتم به عنوان تیمی که در رده پایین‌تر قرار داریم تمام تلاشمان را برای تیم بزرگسالان می‌کنیم تا به این تیم کمک کنیم و از آنها تبعیت خواهیم کرد. اما این را به شما می‌گویم که این در صورتی است که تیم بزرگسالان بازی رسمی داشته باشد. اگر آنها هم بازی داشته باشند ما بازیکنان را در اختیار آنها قرار می‌دهیم اما وقتی ما بازی رسمی داریم و آنها بازی دوستانه دارند اولویت با ماست.

خاکپور در خصوص اینکه کی‌روش اعلام کرده اگر این ۲ بازیکن تیم ملی را همراهی نکنند خواهد رفت گفت: من در این باره نمی‌توانم صحبت کنم زیرا اظهار نظر مربوط به خود کی‌روش است.

وی در مورد اینکه چرا تمرینات تیم المپیک پشت درب‌های بسته برگزار می‌شود یادآور شد: چون ما در این روزها روی کارهای تاکتیکی و ایستگاهی کار می‌کنیم و به علت اینکه هر شخصی هم می‌تواند در کمپ تیم‌های ملی حاضر شود و دور و بر آن باز است چنین تصمیمی را گرفتیم و ان‌شالله در روزهای آینده حضور خبرنگاران هم آزاد خواهد شد.

سرمربی تیم المپیک در خصوص اینکه آیا آزمون و جهانبخش تیم بزرگسالان را همراهی می‌کنند یا المپیک تاکید کرد: ما بازی‌های حساسی داریم و این ۲ بازیکن هم بازیکنان خوب کشورمان هستند. بعضی فکر می‌کنند این ۲ بازیکن برای تیم بزرگسالان هستند اما در واقع آزمون و جهانبخش از لحاظ سنی در رده امید قرار دارند که برای بزرگسالان هم بازی می‌کنند./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا