فرمانده سپاه فریدونکنار مطرح کرد:

بزرگترین نقطه ضعف کشور روی آوردن به دوران سازندگی بود

بصیر، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان فریدونکنار مراسم مجمع عالی بسیجیان در نمازخانه سپاه این شهرستان ، اظهار داشت: سیاست مقام معظم رهبری این بود که نخبگان در مسیر هدایت جامعه آنچه را می‌شود به ظهور برسانند و در این راه از پتانسیل تمامی افراد استفاده شود.

سرهنگ سیدولی میرشفیعی با اشاره به اینکه شرایط جامعه به‌گونه‌ای است که باید برای پیشرفت کشور گام برداریم، اذعان داشت: بسیج پرچم دار میدان‌های مختلف جهان اسلام است و دفاع از دستاوردهای انقلاب از وظایف بسیج است.

وی با بیان اینکه در کار جهادی باید همه وارد شوند تا مشکل برطرف شود، تصریح کرد: مجمع عالی بسیج قصد دخالت در امور اجرایی کشور ندارد بلکه به دنبال مشارکت در رفع معضل‌ها و مشکلات جامعه است و این امر علاوه بر امر به معروف و نهی از منکر خواسته و حکم رهبری است.

به دنبال معرفی الگوهای فاطمی و علوی هستیم

فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار با اشاره به اینکه به دنبال معرفی الگوهای فاطمی و علوی هستیم، یادآور شد: دشمن با تمام توان خود به دنبال هجمه به فرهنگ‌ کشور است و ما در برابر این تهاجم کارگروه و تفکرات علمی بهره می‌گیریم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) در تمام زندگی‌شان در مسیر مبارزه با استکبار بودند، گفت: آنچه که تاریخ گواهی می‌دهد در هر چه که ضعف داشتیم راه ورود دشمن بود.

فرمانده سپاه ناحیه فریدونکنار با بیان اینکه در این جلسات باید ضعف‌های مدیریتی را مشخص کنیم، اذعان داشت: بعد از دفاع مقدس نقطه ضعف ما این بود که به دوران سازندگی روی آوردهیم و اثر آن نیز حربه تحریم از سوی دشمن بود.

میرشفیعی افزود:بعد از دفاع مقدس در زمانی که به قول بعضی‌ها سازندگی بود این باور به نهایت رسید که باید توسعه پیدا کنیم و از کالاهای سنتی به لوکس تغییر سیستم دهیم و اینجا بود که تحریم‌ها آغاز شد.

بزرگترین نقطه ضعف ما بعد از دفاع مقدس روی آوردن به دوران سازندگی بود

وی ادامه داد: بزرگترین نقطه ضعف ما بعد از دفاع مقدس روی آوردن به سازندگی بود، چرا که در مقابل آن ضعف، تحریم‌ها شکل گرفت.

فرمانده سپاه فریدونکنار گفت: در دوران سازندگی و بعد از آن فرهنگ ارتباط برخی افراد داخل با سایر کشورها و وارد کردن برخی افراد به نام توریست، فرهنگی دینی ما را تغییر داد و امروز آنها از این ضعف استفاده می‌کنند.

از روزنه‌های خودساخته ضربه خوردیم

میرشفیعی اظهار داشت: متاسفانه در آن دوران از روزنه‌هایی که خود برای دیگران تعبیه کردیم، ضربه خوردیم و دشمن با هدف براندازی انقلاب وارد صحنه شد.

وی با بیان اینکه باید تکلیف‌گرا باشیم و از افراد تاثیرگذار استفاده کنیم، گفت: حضرت زهرا نیز یک آقازاده بود اما اسیر روزگار نشد، حتی در دورانی که بدترین ظلم‌ها نیز به وی روا می‌شد از ولایت‌مداری دست نکشید.

رویکرد بسیج، کار فرهنگی است

میرشفیعی با اشاره به اینکه رویکرد بسیج، کار فرهنگی است و راحت‌طلبی را برنمی‌تابد، اذعان داشت: امروز در شرایطی به سر می‌بریم که باید اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی با تاکید به بحث اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: اگر دشمن از حربه تحریم استفاده می‌کند ما نیز اقتصاد مقاومتی داریم، ما باید این امر را جدی بگیریم تا در برابر تهدید دشمن سربلند باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا