مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

توزیع ۱۵ تن سیب و پرتقال در فریدونکنار/ تامین سیب و پرتقال در صورت افزایش درخواست

بصیر، حسن رزاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار داشت: ستاد تنظیم بازار شب عید به وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده و جهاد کشاورزی مازندران نیز مامور تهیه پرتقال مورد نیاز کشور است و مباشرت آن را به سازمان تعاون روستایی داد.

وی با اشاره به اینکه در فریدونکنار ۱۵ تن سیب و پرتقال درجه یک در اختیار مردم قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: قیمت هرکیلوگرم سیب ۲۷۰۰ وهر کیلوگرم پرتقال پرتقال ۲۹۰۰ تومان است.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار تصریح کرد: توزیع این اقلام در پشت مسجدالنبی(ص)، خیابان ولیعصر(عج)و در کنار ورزشگاه شهدا آغاز شده و تا این لحظه ۷ تن پرتقال و سیب به فریدونکنار تحویل داده شده است.

رزاقی گفت: اگر نیاز فریدونکنار بیشتر از این مقدار است و درخواست‌ها افزایش یابد، تمامی شرایط برای تامین آن وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه جهاد کشاورزی متولی تولید است و آمار و ارقام تولید واقعی در اختیار جهاد کشاورزی قرار دارد، افزود: در سال گذشته متاسفانه شاهد اقدام‌های نادرستی با واردات بی رویه میوه بودیم که تولید کننده متضرر می‌شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال گذشته اقلامی که در برخی از موارد صادر کننده بودیم را وارد می کردیم که به تولید کننده ضرر وارد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار در پایان اظهار داشت: کشور هیچ مشکلی برای تامین میوه مورد نیاز مردم ندارد و دولت به کمک آمده تا میوه مورد نیاز مردم با قیمت مناسب در اختیارشانقرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا