بانک صادرات به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد

بصیر،سیف الله فرزانه در جلسه شورای اداری محمودآباد که با حضور علیرضا یونسی معاون سیاسی‌امنیتی استاندار مازندران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به ظرفیت این شهرستان، اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن سال نو شهرستان محمودآباد به موجب بهره‌مندی از دریا، جنگل و مناظر طبیعی زیبا، میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است که این انتظار از مدیران می‌رود به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران، اهتمام ویژه‌ای از خود نشان دهند.

وی با اشاره به فراهم نبودن زیرساخت‌های مناسب گردشگری در این شهرستان، افزود: سهم محمودآباد از حضور مسافران تنها ترافیک و زباله است و افت فشار آب، برق و افزایش تناژ زباله خود بیانگر میزان حضور مسافران و جمعیت شناور در این شهرستان است که همگی هزینه‌های زیادی را تنها متوجه مردم بومی می‌سازد.

فرماندار محمودآباد تصریح کرد: علی‎رغم تأکید و دستور صریح استاندار مازندران و با توجه به تعیین زمان برای تحقق بازگشایی شرکت پوشینه محمودآباد که یک سال از تعطیلی آن می‌گذرد، بانک صادرات به هیچ یک از تعهدات خود از جمله بازگشایی ال‌سی و تأمین ارز عمل نکرده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در فصل گرما و تابستان اغلب کشاورزان منطقه با کمبود آب برای مزارع کشاورزی مواجه هستند و در زمستان هم حجم بارش زیاد باران موجب طغیان و به راه افتادن سیل در روستاها و مسیر رود می‌شود که احداث سد لاستیکی سرخرود یکی از مطالبات جدی و به حق مردم این شهر بوده که انتظار این است تا مدیران استانی نگاه مطلوبی به آن داشته باشند.

فرزانه با اشاره به اهمیت اولویت‌بندی پروژه‌ها از سوی دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سال آتی گفت: ما امسال در محمودآباد در خصوص اعتبارات تملک و دارایی شاهد تخصیص ۱۰۰ درصدی بودیم که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده پروژه‌های اثربخش و مهمی در این شهرستان آغاز شده است.

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا