اقامت بیش از ۳۰۰ هزار مسافر در استان/نمک‎آبرود میزبان بیشترین مسافران نوروزی

بصیر،مهران حسنی امروز در جمع خبرنگاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروزی استان مازندران از اقامت ۳۲۶ هزار و ۱۰۹ مسافر در استان خبر داد.

وی افزود: مسافران در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، منازل استیجاری، كمپ‌های موقت، كلاس‌های مدارس، اسكان یافتند.

معاون گردشگری اداره‎كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران بیان کرد: ۸ هزار و ۳۵۶ نفر در هتل، ۷۸۰ نفر در مهمان‌پذیر، ۲ هزار و ۷۷۸ نفر در هتل‎آپارتمان‌ها، ۳هزار و ۵۲۰ نفر در كمپ‌های موقت، ۶ هزار و ۴۲۰ نفر در كلاس‌های مدارس، ۲۵ هزار و ۲۱ نفر در مهمان‎سراهای ادارات، خوابگاه‌های دانشجویی و سالن‌های ورزشی اسكان یافتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاكنون ۳ هزار و ۵۹۸ نفر در ۹۰۰ چادر مسافرتی مستقر در پارک‌ها، حاشیه بلوارها، خیابان‎ها و سایر نقاط اقامت كردند.

حسنی ابراز کرد: ۲۷۵ هزار و ۶۳۶ نفر از مسافران در منازل استیجاری اقامت دارند كه بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

وی از بازدید مراكز اقامتی، رستوران‌ها، مراكز پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی و مراكز اقامتی موقت از سوی بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد و یادآور شد: تاكنون از ۵۷ مركز اقامتی، ۶۹ رستوران، ۲۷دفتر خدمات مسافرتی و ۵۸ مركز اقامت موقت بازدید شده است.

معاون گردشگری اداره‎كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران میزان تذكر به مراكز بازدید شده را ۵۱ مورد عنوان كرد و گفت: ۱فقره اخطار كتبی نیز به دفتر خدمات مسافرتی داده شد.

این مسئول با بیان اینكه مسافران بسیاری از مراكز تاریخی، تفریحی و توریستی استان دیدن داشته اند، اذعان کرد: ۵۸ هزار و ۳۸۶ نفر از مجتمع تفریحی توریستی نمک‌آبرود، ۱۶ هزار و ۲۸۰ نفر از منطقه نمونه سیترا نوشهر و ۲ هزار و ۸۹۲ نفر از مجموعه تاریخی تفریحی عباس‎آباد بهشهر دیدن كرده‎اند.

 

 

 

 

 

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا